Новий формат від Mebelini

Середа
27.01.2010
Компанія AMF у 2010 році вводить новий формат магазинів - площею до 1000 кв.м - для представлення готових інтер’єрних рішень
 

Компанія AMF, що розвиває мережу меблевих магазинів Mebelini, збирається ввести цього року новий формат фірмових магазинів, площа яких складатиме до 1000 кв.м. Як пояснив порталу Franchising.ua начальник відділу "форматні магазини" Компанії AMF Вадим Ягодка, це обумовлено розширенням асортименту товарів та розвитком нових напрямків діяльності. Тепер у Mebelini представлятимуться готові інтер’єрні рішення, для того щоб клієнт, відвідуючи магазин, міг легко уявити, як все це виглядатиме у нього вдома. Крім того, асортимент магазинів нового формату поповниться різноманітними аксесуарами для створення домашнього затишку.

"У 2010 році AMF сконцентрується на розвитку нового напрямку - готових інтер'єрних рішень і модульних систем для житлового сегменту. Меблева франшиза Mebelini стане одним з інструментів просування цього проекту. Саме в Mebelini можливо буде найбільш якісно і повно представити для споживача нові колекції і весь потенціал проекту. Якщо сьогодні Mebelini - це 150-200 кв.м, то в новому форматі магазини будуть до 1000 кв.м, також до асортименту додасться домашній сегмент товарів", - розказав Вадим Ягодка.

На сьогоднішній день працює 17 франчайзингових магазинів Mebelini, один з яких - в Росії у місті Барнаул. Цього року компанія планує відкрити магазини у таких містах, як Донецьк, Дніпропетровськ та Харків, а також у Києві. Перший з них відкриється вже у березні у Дніпропетровську.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності