Вівторок
19.01.2010
У першому півріччі 2010 року компанія зосередилася на підтримці своїх франчайзі
 

Як повідомила редакції порталу керівник відділу маркетингу РСС "Клік" Юлія Трунова, компанією цього року прийнятий наступний план дій: у першому півріччі 2010 року робиться акцент на підтримці існуючих партнерів, компанія допомагає їм втриматися на плаву та успішно працювати у кризові часи, а з другого півріччя продовжить розвивати франчайзингову мережу та відкривати нові магазини.

"Ми почнемо залучати нових франчайзі та співпрацювати з ними вже на початку другого півріччя 2010 року. Ми поставили собі за мету відкрити близько 15 нових франчайзингових магазинів "Клік". І переважно це буде все ж, мабуть, на сході нашої країни - нам звідси тоді зручніше допомагати та підтримувати партнерів", - розказала Юлія Трунова.

Зараз мережа комп’ютерних магазинів "Клік" налічує 55 франчайзингових і 18 власних. Переважна більшість магазинів знаходиться на сході України. Серед західних обласних центрів представлені Тернопіль та Івано-Франківськ. З самого початку компанія вибрала стратегію розвитку регіонів, згідно якої вона відкриває власні магазини в обласному центрі, а потім за їх допомогою підтримує партнерів франчайзі в інших містах регіону.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності