Zooлогія виросла кількісно і якісно

Понеділок
14.12.2009
На кінець року мережа компанії об’єднує вже 32 магазини, більшість з яких - франчайзингові
 

Zooлогія - мережа фірмових зоомагазинів, орієнтованих на преміум-сегмент споживачів та покупців середнього достатку, в асортименті - ветпрепарати, косметика для тварин, іграшки і аксесуари, клітки. Наприкінці осені в Дніпропетровську відкрився черговий власний магазин Zooлогія - вже четвертий в місті. Мережа компанії на території об’єднує на сьогоднішній день вже 32 магазини, з яких 26 – франчайзингові. Zooлогія представлена у всіх містах-мільйонниках, окрім Одеси. У багатьох містах відкрито по декілька фірмових магазинів.

"Для нас цей рік був дуже мудрим, бо ми переглянули рішення та доцільність всіх наших дій. Ми дуже виросли не лише кількісно, а саме якісно. Так, наприклад, наша компанія покращила асортимент, що пропонується клієнтам у фірмових магазинах Zooлогія. На наступний рік в нас дуже амбітні плани: це рік Тигру, він - володар тварин. Ми розраховуємо зробити гарний приріст у кількості франчайзингових магазинів – вже сьогодні ведеться достатньо багато переговорів. І зараз ми ставимо для себе метою п’ять франчайзингових магазинів у 2010 році і необмежену кількість власних", - поділилася планами керівник розвитку мережі зоомагазинів Zooлогія Катерина Барбуль.

Щодо кількості магазинів на місто компанія має особливі власні розрахунки обсягу ринку, тому разом з франчайзі аналізує можливість відкриття в кожному конкретному випадку. Мережа магазинів представлена трьома форматами. "Zooлогія" - це зоомагазини із стандартним асортиментом площею від 100 кв.м, "Zooлогія mini" - від 50 до 100 кв.м, "Aqua Zooлогія" – це аквагалерея.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності