Горячие туры: мета досягнута

Вівторок
08.12.2009
Мережа "Горячие туры" об’єднує вже 101 франчайзингову агенцію
 

Компанія працює на українському ринку з 1993 року. Метою цього року була цифра - 100 офісів. Наразі ця ціль досягнута, і Мережа Турагенцій "Горячие туры" налічує вже 101 франчайзингову точку. Цього року приєдналося більше 70 компаній.

"Найбільше офісів у нас все ж у західних регіонах: багато їх у Хмельницькому, Івано-Франківську; в Києві, зрозуміло. Зараз ми робимо акцент на Крим, зокрема на такі міста, як Севастополь, Сімферополь. На початку цього року ми запланували 100 агенцій, ми цієї мети досягли, тому не збираємось зупинятися, і наступного року наших агенцій стане ще більше. Ми багато всього цікавого і корисного передаємо своїм партнерам, і надалі плануємо пропонувати ще більше. Тому на 2010 рік будемо за мету собі ставити цифру у 200 офісів", - розповіла директор Мережі Турагенцій "Горячие туры" Безверхня Мирослава.

До мережі приєднуються туристичні компанії навіть із невеликих міст та селищ. Так, приміром, минулого місяця в мережі "Горячие туры" почала працювати агенція "Любосвіт" з міста Новояворівськ Львівської області, населення якого близько 35 тисяч жителів. Зараз компанія отримує багато запитів із невеликих міст та селищ з різних регіонів країни.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності