Субота
05.12.2009
Наступного року компанія продовжить розширювати географію своєї присутності в світі
 

Нещодавно на зустрічі інвесторів McDonald's Corporation члени вищого керівництва компанії намітили пріоритети подальшої роботи та розвитку мережі, які полягають у стимулюванні росту обсягів продажів, частки ринку, відкритті нових ресторанів та фокусуванні на клієнтах: покращення сервісного обслуговування, зміни в меню закладу та оновлення зовнішнього і внутрішнього вигляду ресторанів. Загалом наступного року заплановано відкрити близько 1000 нових McDonald's та переобладнати близько 2300 закладів. На оновлення зовнішнього вигляду компанія виділяє $2,4 млрд.

На зустрічі інвесторів компанії було вирішено направити зусилля на відкриття ресторанів перш за все в США, Німеччині, Франції, Росії, Китаї та Австралії, оскільки число клієнтів в цих країнах зростає. Крім 150 нових американських ресторанів швидкого харчування, 260 з'являться в Європі, 490 в Азії, Близькому Сході, Африці та Австралії; 80 в Латинській Америці; 20 в Канаді.

Все ці заходи мають підняти обсяги продажів компанії на 3-5% та збільшити прибутки на 6-7%. "В сучасних умовах ринку підкреслюється наші сильні сторони. Це ідеальний час для нас подальшого удосконалення нашого бренду та зростання ринкової частки. Ми сповнені рішучості продовжити розширення географії нашого бізнесу, збільшення оборотів, щоб стати ближчими для все більшої кількості клієнтів по всьому світу", - підсумував на зустрічі генеральний директор McDonald's Corporation Джим Скіннер.

McDonald's є найбільшою у світі мережею ресторанів швидкого обслуговування, яка об’єднує близько 32000 ресторанів у більш ніж 100 країнах світу. 80% ресторанів McDonald's по всьому світу належать і управляються франчайзі.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015