"УМНЫЙ ДОМ" - це система інтелектуального управління інженерними системами сучасної будівлі - комплекс технічних пристроїв і апаратних та програмних рішень, спрямованих на забезпечення безпеки, затишку та комфорту в будинках, призначених для проживання людини: дозволяє контролювати світло в кімнатах, вологість, температуру в різних зонах тощо.
Компанія Смарт Системи є правовласником торговельної марки "УМНЫЙ ДОМ" в Україні і розвиває мережу магазинів "УМНЫЙ ДОМ", в якому представлено обладнання для організації централізованого управління будинком. Крім того персонал магазину надає послуги з монтажу цих систем, а сама компанія - послуги проектування і розробки подібних комплексів. Вже більше чотирьох років в Україні працюють два власних магазини мережі "УМНЫЙ ДОМ" - у Києві та Миколаєві. Зараз компанія планує також розвиток і по франчайзингу та веде переговори про відкриття магазинів.
"Найбільш приваблює для відкриття нас зараз Сімферополь, бо в Криму зосереджена величезна кількість особняків, в яких потенційно можуть бути встановлені системи "УМНЫЙ ДОМ" - це навіть набагато більший ринок, ніж київський", - розповів порталу Franchising.ua заступник директора компанії Смарт Системи Гусєв Володимир.
Для відкриття магазину "УМНЫЙ ДОМ" франчайзі знадобиться не менше $ 20.000 для закупівлі систем і модулів, які будуть представлені на стендах магазину. Сума паушального внеску і роялті індивідуально визначаються компанією.
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...