MagicWay на лікування до Туреччини

Четвер
26.11.2009
Компанія "Ета Україна" дає франчайзі можливість ексклюзивного надання послуг з медичного туризму
 

"Ета Україна" працює на туристичному ринку вже сім років. У серпні цього року компанія прийняла рішення розвивати франчайзингову мережу туристичних агенцій під брендом MagicWay. На сьогоднішній день працюють вже шість франчайзингових офісів: три в Києві, також в Миколаєві та Полтаві.

"Ета Україна" для своїх франчайзингових агенцій надає можливість послуг з медичного туризму, який зараз надзвичайно популярний серед українських споживачів - з 2003 по 2009 рік на лікування до Туреччини з України поїхало 120 тисяч чоловік. Нещодавно був підписаних договір з мережею медичних закладів в Туреччині Medical Park про співпрацю. Право відправляти на лікування до Medical Park з України тепер мають лише франчайзингові офіси MagicWay.

Крім того, "Ета Україна" обіцяє своїм франчайзі масштабну рекламну підтримку та всестороннє просування свого бренду. "Якщо компанія приєднується до нас на франчайзингових умовах, то вона може бути впевнена, що окрім того, що вона буде добре заробляти, в неї також буде напрацьована постійна клієнтська база. Крім того, в нас дуже багато різноманітних сервісів для франчайзі: кур’єрська служба і безкоштовна доставка документів від туроператорів, бонусна програма, підвищена комісія, безкоштовні інфотури тощо. Ми даємо рекламу в різноманітних ЗМІ, випускаємо спеціальні каталоги і велику увагу приділяємо просуванню в мережі Інтернет", - розказав Азнаур Гусєєв - начальник відділу маркетингу компанії "Ета Україна".


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію