П'ятниця
20.11.2009
Російська і українська "Мережа Магазинів Горящих Путівок" об’єдналися
 

"Мережа Магазинів Горящих Путівок" - одна з найбільших мереж турагенцій в Україні, яка сьогодні об'єднує на умовах франчайзингу близько 70 офісів на всій території країни. Агенції надають клієнтам туристичні пакети від провідних туроператорів - Тез тур, Туртесс, АНЕКС Тур, Пегас Туристік, Корал Тревел та ін. За підсумками 2009 року оборот агенцій, що входять в мережу, складе близько $70 млн. Однойменна російська мережа сьогодні налічує 320 агенцій в Росії, а також активно розширює свою присутність на ринку Білорусі. Тепер об'єднана "Мережа магазинів горящих путівок" налічує близько 400 франчайзингових офісів.

За словами генерального директора російської "Мережі Магазинів Горящих Путівок" Сергія Агафонова, "об'єднання двох мереж дозволить вибудовувати оптимальну політику відносин з найбільшими туроператорами, з метою пропозиції російським і українським туристам найкращих туристичних продуктів. Крім того, зроблений стратегічний крок для досягнення поставленої мети - збільшити кількість агенцій МГП до 500 до кінця 2010 року".

"Це, можна сказати, певна глобалізація: об'єднання двох мереж, що історично працюють під єдиним брендом, створює відмінну платформу для обміну передовими технологіями турбізнесу, накопиченими кожною з мереж. Планується тільки розвиток, і ми з оптимізмом дивимося в майбутнє. На сьогоднішній день для франчайзі нічого не змінюється - всі умови входу і роботи в мережі залишаються такими ж. Якщо в подальшому і будуть якісь зміни, то вони будуть спрямовані тільки на покращення позицій самих учасників", - прокоментувала порталу Franchising.ua об'єднання мереж директор "Мережі Магазинів Горящих Путівок" в Україні Альона Філіпенко.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію