Helen Doron: Вивчення мови - стимул загального розвитку дитини

Понеділок
09.11.2009
Розмова з Вірою Василівною Чуб - виконуючою обов’язки національного координатора Helen Doron в Україні
 

Як Ви можете оцінити попит на українському ринку на послуги навчання дітей іноземній мові з раннього віку в спеціалізованих мовних школах?
Зараз ми спостерігаємо дуже активний попит, тому що батьки зацікавлені в тому, щоб давати дітям загальний розвиток, а іноземна мова – будь-яка друга, третя, четверта – це величезний стимул розвитку інтересів дитини. Тому можна відзначити, що попит на такого роду послуги зростає з кожним днем. І незважаючи на те, що вивчення мов зараз вводиться в дитячих садках, заглиблюється в звичайних школах, зараз спостерігається тенденція вибору батьками саме спеціалізованих мовних шкіл.

Уже сьогодні, наприклад, батьки знають про нашу систему, про унікальну методику, бачать результати: як дітки розвиваються, як дітки засвоюють знання за допомогою цієї методики. Ми зараз неодноразово чуємо відгуки, що це найкраще, що є зараз на нашому ринку навчання мовам, подібного або хоча б схожого у нас немає. Методика опрацювала дуже ретельно, вона навчає діток за принципом рідної мови, і ця система діє дуже добре. В Україні у нас сьогодні вчиться близько півтори тисячі дітей, в одному місті – близько п'ятисот чоловік. Категорія споживачів таких послуг – сегмент середній плюс.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності