П'ятниця
06.11.2009
Компанія Scorini відкрила першу власну точку і вже готовить до запуску франчайзингові
 

Scorini Caffe Punto - це міні-магазинчик, що поєднує в собі фірмову точку з продажу кави і чаю Scorini та повноцінний еспрессо-бар. Scorini - виробник натуральної кави та чаю, торговельна марка якого була взята за основу концепції Scorini Caffe Punto. Така мережа на сьогодні розвивається лише в Україні. Фактично почавши роботу на українському ринку з жовтня цього року, компанія Scorini Ukraine відкрила вже 20 жовтня першу власну торговельну точку в місті Миколаєві в ТЦ "Амстор". На черзі протягом декількох тижнів - перші франчайзингові точки: одна в Херсоні і одна в Одесі. До кінця цього року компанія планує відкрити ще 7-8 франчайзингових Scorini Caffe Punto.

"Ми плануємо активно розвивати напрям Scorini Caffe Punto і за декілька років довести кількість точок нашої мережі у всіх регіонах нашої країни до цифри 300", - поділився планами компанії правоволоділець концепції Scorini Caffe Punto Костянтин Корольков.

У зв'язку з тим, що компанія лише почала працювати на українському ринку, для потенційних франчайзі сума необхідних для запуску точки інвестицій встановлена на рівні $5.000. Очікується, що з наступного року ця цифра збільшиться як мінімум удвічі. Паушальний внесок і роялті в системі відсутні, франчайзі купує готову торговельної точку "під ключ" у компанії і надалі використовує в своїй діяльності лише продукцію Scorini. Термін окупності такої точки - 5-6 місяців.

Розташовуватися Scorini Caffe Punto повинні в місцях з хорошим потоком людей: торговельні і бізнесові центри, великі магазини і супермаркети, університети. Компанія розглядає для відкриттів також міста з населенням від 50 тис. жителів.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015