Дорожня Карта без франчайзингу

Понеділок
02.11.2009
У зв’язку із кризою компанія закрила проект франчайзингової мережі фірмових роздрібних магазинів
 

Національна Автомережа "Дорожня Карта" - це багатопрофільна компанія, що працює на ринку комерційної, сільськогосподарської, дорожно-будівельної техніки, легкових автомобілів, автозапчастин і шин. Компанія має декілька проектів, таких як мережа СТО, мережа супермаркетів автозапчастин та шин, регіональні автоцентри "Дорожня Карта" та мережу фірмових роздрібних магазинів, яку компанія розвивала по франчайзингу. Як повідомив порталу Franchising.ua представник компанії Олег Писаренко, наразі франчайзинговий проект закритий.

Причиною закриття проекту стала складна економічна ситуація, що сталася в країні. Можливість відновлення проекту після закінчення кризи Олег Писаренко не заперечував.

Національна Автомережа "Дорожня Карта" працює на українському ринку з 2006 року і зараз присутня майже у всіх регіонах країни. Компанія є одним з найбільших в Україні постачальників автомобільної техніки, шин та запасних частин.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію