П'ятниця
30.10.2009
Торгівля вареною кукурудзою у стакані швидко набирає обертів в Центрально-Східній Європі
 

Цього року на ринок Центрально-Східної Європи вийшла і почала швидкими темпами розвиватися абсолютно нова галузь – торгівля вареною кукурудзою у стакані. Побачена за кордоном українськими компаніями концепція швидко зайняла пусту нішу на українському ринку та знайшла свого покупця.

Ідея концепції полягає в тому, що цілий рік незалежно від сезону покупці можуть ласувати молодою вареною кукурудзою у стакані з різноманітними соусами. Конкуренцію тут скласти можуть хіба що бабусі, які в літній період торгують вареною кукурудзою на базарах та пляжах.

В Україні

На українському ринку цю галузь впровадила компанія КОРН-ХАУЗ. Ліцензувавши технологію і обладнання та налагодивши виробництво, вона активно почала відкривати торговельні точки з продажу вареної кукурудзи в стакані. Слідом з’явилися такі концепції як Must Eat та "Кукурузник". CORN HOUSE активно розвивається на всій території України і має зараз вісім власних і чотири франчайзингових точок, "Кукурузник" відкрив вже п’ять власних та шість франчайзингових, але поки що має плани лише щодо східних та південних регіонів.

У світі

Першою в США та на світовому ринку концепцію вареної кукурудзи в стакані представила компанія Nelson’s у 1985 році. Зараз також всесвітньо відомі такі компанії, як Daily Fresh, Jymmy Corn’s , Sweet Corn, Misirland, Sumo Corn та інші. В Росії працюють світові компанії Nelson’s, Daily Fresh, Misirland і російська RUSCORN.

Першою на світовому ринку концепцію вареної кукурудзи в стакані запропонувала компанія Nelson’s

В Польщі також цього року з’явилася компанія Misirland, яка присутня в Західній Європі, США, Росії і Австралії. Представник компанії розказав, що Misirland має великі плани на Польщу, бо вона розташована в центрі Європи, між східною та західною її частиною, і це "чудове місце для розміщення логістичного центру та центру дистрибуції". З цього можна припустити, що компанія має плани і щодо виходу на український ринок. Хто знає…

Кукурудза по франчайзингу

Цікава концепція, невеликі інвестиції, легкість запуску торговельної точки дали підстави цій галузі у всьому світі розвиватися за допомогою франчайзингу. Компанії, представлені на українському ринку так само мають франчайзингові пропозиції. В Україні для відкриття такої торговельної точки необхідно близько $4000, середня окупність бізнесу – 3-6 місяців.

Торговельні точки з продажу вареної кукурудзи у стакані розташовуються переважно у торговельно-розважальних центрах. Адже, хоч концепцію і відносять до сфери стріт-фуду, ця продукція насправді не належить до первинних потреб людини, і скоріше її можна назвати ласощами, які час від часу можна придбати на дозвіллі. Та й ціна орієнтована на середнього покупця: середній стаканчик з кукурудзою коштує близько 10 гривень.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014