Дім Кави проведе конкурс для франчайзі

Вівторок
27.10.2009
У Києві відбудеться "II Всеукраїнський Конкурс Бариста" серед представників ТМ "Дім Кави"
 

Як повідомила редакції порталу Franchising.ua маркетолог компанії "Дім Кави" Інна Сморжевська, 14 листопада для учасників франчайзингової мережі "Дім Кави" відбудеться "II Всеукраїнський Конкурс Бариста", присвячений Дню Народження Еспрессо. На конкурсі учасники готуватимуть каву і представлятимуть її на розгляд смакових і технічних суддів. Також на конкурсі відбудеться дегустація "всліпу" кавових букетів і моносортів.

"Дім Кави" — офіційний імпортер кави швейцарської фірми Blaser і кофемашин для домашнього і професійного використання. Компанія розвиває мережу магазинів в Україні за допомогою франчайзингу, починаючи з 1998 року. Окрім України мережа "Дім Кави" також розвивається в Росії і Молдові.

Цього року у відкрилося 12 магазинів "Дім Кави" у Україні, з них 4 в Харкові, 3 в Києві і по одному у Вінниці, Сумах, Черкасах, Горлівці і Маріуполі. Всього зараз налічується 92 франчайзингових спеціалізованих магазинів з продажу кави та кавового обладнання з дегустаційним залом "Дім Кави", також працюють 9 власних. Зараз компанія вважає пріоритетною для відкриттів магазинів такі міста, як Хмельницький, Рівне, Чернігів, Ужгород, а також Крим.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію