Delice: узяти якістю, а не кількістю

Понеділок
26.10.2009
Компанія Деліс відпрацьовує франчайзингову концепцію Magic Рор і підключає другий напрям - Delimanjoo
 

Компанія "Деліс Україна" розвиває два напрями: дієтичні хлібці Magic Рор і тістечка Delimanjoo з різноманітними начинками – два формати франчайзингових торговельних точок.

Це корейська концепція, яка зараз присутня більш ніж в 15 країнах світу: найбільше у Кореї, в Китаї, в Ізраїлі. У Москві в Росії функціонують більше 150 франчайзингових точок. На українському ринку компанія почала працювати з липня цього року з запуском першої власної точки Magic Рор в Дніпропетровську.

"Ми не відносимо цю концепцію до сфери стріт-фуду – ми розташовуємося більше все ж у торговельних центрах, відділах супермаркетів. Magic Рор на сьогоднішній день працює дуже успішно. Зараз ми підключаємо другий наш напрям – Delimanjoo – і працюємо над технологіями, над удосконаленням нашої продукції, щоб можна було разом розвивати два цих напрями. Концепція для України нова, нам є про що заявити споживачам, але ми хочемо зробити це якісно, вийти з відпрацьованими схемами, і тому зараз трохи припинили саме відкриття точок. Ми хочемо взяти якістю, а не кількістю," - розповіла керівник з стратегічного розвитку компанії "Деліс Україна" Альона Оберемок.

У листопаді очікується відкриття першої точки Delimanjoo, і далі Деліс планує активно розвивати франчайзингову мережу обох напрямків по всій території України. Одним з перших стратегічних регіонів є київський, крім того пріоритетними для відкриттів зараз є Харків і Крим.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015