Ексклюзивність чи широкий вибір?

Понеділок
26.10.2009
Розмова з директором "Мережі Магазинів Горящих Путевок" Альоною Філіпенко
 

Чим відрізняється туроператор від турагенції?
Стратегія просування послуг туроператором і турагенцією різна і залежить безпосередньо від статусу суб'єктів туристичної діяльності. Туроператор, відповідно до законодавства України - юридична особа, чия діяльність полягає в організації і забезпеченні створення туристичного продукту, в реалізації і наданні туристичних послуг. Туроператор представляє ті туристичні продукти, які сформовані безпосередньо ним.

Що ж до турагентів, вони, будучи також юридичними особами, здійснюють посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту туроператорів. Асортимент пропонованих ними туристичних послуг є широким і багатоплановим. Це пов'язано з тим, що туристичний агент має можливість надати потенційному туристові пропозиції від безлічі туроператорів,тоді як оператор обмежений лише тими туристичними пропозиціями, які формує він сам.

Під час просування своїх туристичних послуг туроператорам необхідно робити акцент на авторство, ексклюзивність і якість пропонованих послуг і напрямів. Агенти ж при просуванні послуг акцентують увагу потенційних туристів на кількості пропонованих ними напрямів, на різноманітності видів відпочинку і готелів, на авторитет тих туристичних туроператорів, з якими вони працюють.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію