Поповнення мережі АЗУР арт-бутік

Понеділок
21.09.2009
Протягом місяця очікується відкриття нового франчайзингового арт-бутіка
 

Найближчим часом в Києві на Оболоні відкриється черговий франчайзинговий АЗУР арт-бутік. Також компанія "Пейпер-ХАУС" відкриє власний магазин в Одесі. Зараз працюють чотири магазини АЗУР арт-бутік в Києві, по одному в Донецьку, Одесі та Кишиневі.

У мережі магазинів АЗУР арт-бутік представлені професійні матеріали для художніх робіт та дизайну, творчості і хобі. При арт-бутіках відкриваються арт-студії, в яких проходять майстер-класи з роботи з цими матеріалами. Також в арт-студіях є арт-школа, в якій можна освоїти основи образотворчого мистецтва і різну техніку малювання.

"Однією з умов хороших продажів є наявність при арт- бутіку арт-студії, тому що люди можуть спробувати робити щось своїми руками, їм це подобається, стає цікаво і тоді вони купують продукцію", - розказала маркетинг-менеджер компанії "Пейпер ХАУС" Анастасія Шафранська.

Розташовуватися АЗУР арт-бутік повинен біля навчального закладу з художньою або архітектурною спеціалізацією або в центрі міста. Для арт-бутіка необхідна площа від 40 кв.м, додатково від 15 кв.м знадобиться для того, щоб організувати арт-студію.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності