Четвер
03.09.2009
Компанія PRODJ ставить перед собою грандіозні цілі
 

В планах компанії відкрити в кожному великому місті України свій магазин - dj-бутік . Щоб забезпечити попит на професійне dj-устаткування, при кожному такому dj-бутіку відкриватиметься PRODJ school – школа ді-джейської майстерності.

Потенційні франчайзі PRODJ – це в більшості випадків люди, що давно вже займаються діджеїнгом. Їм компанія надає можливість навчати інших ді-джейській майстерності, використовуючи стандарти PRODJ. "Уміти водити машину самому і навчити людину водити машину – це зовсім різні речі, тому у нас є розроблена програма, за допомогою якої наш партнер зможе навчати людей і забезпечувати цим попит на продукцію в магазині", - розповів Віталій Сердюк - засновник бренду PRODJ.

Крім того центральний офіс PRODJ є також продюсерським центром, який співпрацює з українськими ді-джеямі. Регіональний представник компанії може замовляти через центральний офіс виступ ді-джея в клубах свого міста.

Партнери PRODJ отримують ексклюзивне право на ведення бізнесу в своєму регіоні. Компанія має центральну он-лайн систему прийняття замовлень, які розподіляються по регіональних філіях.

Компанія PRODJ почала роботу в 2005 році. На сьогоднішній день працюють два власних dj-бутіка в Харкові і Києві. Франчайзингових точок компанія поки що не має і наразі займається активним пошуком партнерів-франчайзі.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію