Стратегія Бош дає результати

Четвер
03.09.2009
7 договорів підписано цього року компанією Бош
 

Як повідомлялося раніше, компанія Роберт Бош на початку року змінила стратегію роботи на українському ринку і підписує контракти лише з дійсними СТО. Завдяки цьому франчайзингова мережа "Бош Авто Сервіс" поповнилася сімома СТО. Дві з них – це великі дилерські станції, які відмовилися від обслуговування виключно одного бренду і переформатувалися в станції техобслуговування Bosch.

"Зараз станцій техобслуговування вже побудовано достатньо, просто треба навчити людей, як їх використовувати, щоб СТО працювали ефективно", - прокоментував стратегію компанії керівник розвитку мережі "Бош Авто Сервіс" в Україні Олександр Лизун. - "Так працює вся Європа. Там ніхто нічого не будує, тому що давно все вже побудовано. Весь приватний бізнес автосервісу об'єднується в мережі. І зараз просто йде боротьба між цими мережами".

Наразі франчайзингова мережа компанії налічує 76 підприємств, з них 40 авторизованих станцій, тобто таких СТО, які успішно зараз надають весь спектр послуг. Серед інших станцій близько 10 надають поки що лише певну частину послуг, доукомплектовуючи свої СТО, й інша половина має статус кандидатів, поки лише будуючи станції техобслуговування. До кінця року планується авторизувати ще 5 СТО.

Договір з компанією Роберт Бош лімітований певними правилами і вимогами, які ставить головний офіс. Коли підписується договір, підприємець називається кандидатом і йому дається один рік на підготовку підприємства.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016