Сезонність - не перешкода для успіху

П'ятниця
28.08.2009
Альона Боргуленко - заступник директора з маркетингу компанії "Соната-Тревел" - поділилася секретами успішного бізнесу у туристичному сегменті
 

Чи впливає сезонність на туристичний бізнес і чи є він успішним цілий рік?
Це бізнес з яскравовираженими піками в літній період, дитячі канікули три рази на рік, новорічні і травневі свята. Ясна річ, що бізнес залежить від них – від цього нікуди не подітися. Залежно від напрямку теж присутня деяка сезонність - є відпочинок на морі, є лижний відпочинок. Є таке поняття як погодні умови: у атлантичних країнах - сезон дощів, є дуже жаркі країни влітку. Наприклад, Ізраїль - це більшою мірою екскурсійний відпочинок, а ходити під пекучим сонцем дивитися пам'ятки менш цікаво.

Що стосується нашої компанії, то ми знайшли для себе компенсаторні чинники - декілька проектів, що дозволяють в різний період часу згладжувати цю сезонність. Є туристичний продукт – у нього одна сезонність - по кожному напрямку може бути різною: падає по одній країні, по іншій піднімається. Проект, що займається студентами, які влітку виїжджають на роботу в США, – це абсолютно інший сезон. Є проекти, у яких третя сезонність. Наявність в портфелі різних проектів з різною сезонністю дозволяє тримати успішність на високому рівні.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності