Сезонність - не перешкода для успіху

П'ятниця
28.08.2009
Альона Боргуленко - заступник директора з маркетингу компанії "Соната-Тревел" - поділилася секретами успішного бізнесу у туристичному сегменті
 

Чи впливає сезонність на туристичний бізнес і чи є він успішним цілий рік?
Це бізнес з яскравовираженими піками в літній період, дитячі канікули три рази на рік, новорічні і травневі свята. Ясна річ, що бізнес залежить від них – від цього нікуди не подітися. Залежно від напрямку теж присутня деяка сезонність - є відпочинок на морі, є лижний відпочинок. Є таке поняття як погодні умови: у атлантичних країнах - сезон дощів, є дуже жаркі країни влітку. Наприклад, Ізраїль - це більшою мірою екскурсійний відпочинок, а ходити під пекучим сонцем дивитися пам'ятки менш цікаво.

Що стосується нашої компанії, то ми знайшли для себе компенсаторні чинники - декілька проектів, що дозволяють в різний період часу згладжувати цю сезонність. Є туристичний продукт – у нього одна сезонність - по кожному напрямку може бути різною: падає по одній країні, по іншій піднімається. Проект, що займається студентами, які влітку виїжджають на роботу в США, – це абсолютно інший сезон. Є проекти, у яких третя сезонність. Наявність в портфелі різних проектів з різною сезонністю дозволяє тримати успішність на високому рівні.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти