АтлетіКо оптимізує бізнес

Середа
26.08.2009
Компанія АтлетіКо знаходить індивідуальні методи роботи з кожним партнером
 

"АтлетіКо" не продає ліцензії для франчайзі. Замість цього компанія індивідуально працює з кожним партнером і обговорює умови співпраці. Таку стратегію веде "АтлетіКо" для оптимізації роботи своїх клубів.

"У залежності від площі і вибраного місця розташування клубу розписується персонал. Ми обходимося мінімальною кількістю людей і тому у нас зайві витрати виключені. Ми робимо конкретний проект під конкретне приміщення і мінімізуємо витрати за рахунок оптимізації бізнес-процесів, унікальної системи обліку і контролю над грошовими потоками, а також за рахунок скорочення кількості адміністративних робітників, утримання яких забирає дуже багато грошей",- розповів порталу Franchising.ua директор з розвитку мережі фітнес-клубів "АтлетіКо" Ігор Брандін.

Концепція клубу надає відвідувачам можливість отримати необхідні їм якісні фітнес-послуги недалеко від місця проживання або місця роботи. На даний момент в Києві діють 5 фітнес-клубів мережі "АтлетіКо", 2 готуються до відкриття найближчим часом.

"АтлетіКо" має три формати клубів, які відрізняються за площею (200 кв.м, від 300 до 500 кв.м і понад 500 кв.м), кількістю персоналу і відповідно сумою інвестицій. У середньому для відкриття фітнес-клубу "АтлетіКо" підприємцеві знадобиться близько 150 тис. грн.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016