"АтлетіКо" не продає ліцензії для франчайзі. Замість цього компанія індивідуально працює з кожним партнером і обговорює умови співпраці. Таку стратегію веде "АтлетіКо" для оптимізації роботи своїх клубів.
"У залежності від площі і вибраного місця розташування клубу розписується персонал. Ми обходимося мінімальною кількістю людей і тому у нас зайві витрати виключені. Ми робимо конкретний проект під конкретне приміщення і мінімізуємо витрати за рахунок оптимізації бізнес-процесів, унікальної системи обліку і контролю над грошовими потоками, а також за рахунок скорочення кількості адміністративних робітників, утримання яких забирає дуже багато грошей",- розповів порталу Franchising.ua директор з розвитку мережі фітнес-клубів "АтлетіКо" Ігор Брандін.
Концепція клубу надає відвідувачам можливість отримати необхідні їм якісні фітнес-послуги недалеко від місця проживання або місця роботи. На даний момент в Києві діють 5 фітнес-клубів мережі "АтлетіКо", 2 готуються до відкриття найближчим часом.
"АтлетіКо" має три формати клубів, які відрізняються за площею (200 кв.м, від 300 до 500 кв.м і понад 500 кв.м), кількістю персоналу і відповідно сумою інвестицій. У середньому для відкриття фітнес-клубу "АтлетіКо" підприємцеві знадобиться близько 150 тис. грн.
читати статті
З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...