Окошко в мережу

Четвер
13.08.2009
Дніпропетровська компанія "Окошко" змінила умови для франчайзі
 

У 2009 році в умовах кризи компанія "Окошко" повністю відмінила роялті, і зараз для того, щоб вступити у франчайзингову мережу, не потрібно робити жодних початкових внесків. Про це редакції порталу Franchising.ua розповів директор з розвитку бізнесу "Народної мережі "Окошко" Данило Довбун.

"Окошко" займається виробництвом металопластікових вікон, їх доставкою та установкою. З 2007 року розвивається по франчайзингу. На сьогоднішній день компанія має 8 власних та 155 франчайзингових салонів, з яких 18 відкрилося безпосередньо в 2009 році. Цей рік також ознаменувався для "Народної мережі вікон "Окошко" виходом на міжнародний ринок - перший салон відкрився у Білорусі. В планах компанії розширення мережі Україною та подальший розвиток у Білорусі.

Початкові інвестиції для відкриття франчайзингової точки "Окошко" складають 6.000 – 8.000 грн. Франчайзі може купувати устаткування для роботи в компанії або брати його в оренду. Приміщення має бути не менше 14 кв.м і знаходитися біля транспортної розв'язки в жвавому місці спального району, щоб поруч знаходився супермаркет, ринок чи стоянка.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію