Четвер
23.07.2009
Генеральний директор компанії "ЕКСПРЕС МАНІКЮР" пояснює логіку дій власників бізнесу які вклали кошти в запуск мережі манікюрних студій
 

Гроші мають працювати. Нерозумно ховати їх під матрац навіть у кризу, тим більше що саме цей час робить привабливими раніше малоцікаві ніші. Так генеральний директор компанії «ЕКСПРЕС МАНІКЮР» Марина Кавецька пояснює логіку дій власників бізнесу, які вклали кошти в запуск мережі манікюрних студій у грудні 2007 року.

Невелике приміщення площею два на три метри, справжня барна стійка, що виконує функцію манікюрного стола, і кілька майстрів — так найчастіше й виглядає нейл-бар у Європі та США. Міні-студії можна знайти в торговельних центрах, супермаркетах, аеропортах. Головний принцип роботи — відсутність попереднього запису до майстра: клієнту надають послугу в будь-який час. Компанія «ЕКСПРЕС МАНІКЮР» першою зважилася реалізувати таку концепцію манікюрних салонів в Україні.

Момент для виходу на ринок з новою пропозицією був обраний свідомо. Через кризу дорогі салони втратили частину своїх клієнтів, які хоч і урізують витрати, але навряд чи зовсім відмовляться від манікюру. «На цю категорію клієнтів ми й розраховуємо в першу чергу», — пояснює Марина Кавецька. Друга категорія — відвідувачі торгових центрів, які імпульсивно приймають рішення відвідати студію.

Компанія орієнтується на середній ціновий сегмент і не пропонує занадто дешевих послуг, які через підозрілу дешевизну можуть виявитися незатребуваними. Розцінки в ЕКСПРЕС МАНІКЮР нижчі, ніж у салонах преміум-класу, але водночас вищі за прейскурант перукарень, розташованих у спальних районах.

Усі рішення, пов’язані із запуском проекту, ухвалювали у стислі терміни. У листопаді 2008 року виникла ідея створення манікюрних студій, а в грудні відкрили першу точку. Початкові інвестиції становили $20 тис. З одного боку, в компанії розуміли, що цей бізнес життєздатний. Адже він розрахований на кінцевого споживача, а в компаній, які прямо спілкуються із клієнтом, більше шансів вижити в нестабільний час. Вони отримують інформацію про те, що відбувається на ринку, практично з перших рук, відтак є можливість оперативно реагувати на будь-які зміни у споживчих настроях.

Обслуговування в "ЕКСПРЕС МАНІКЮР" проводиться без попереднього запису, таким чином догляд за руками можна отримати просто прогулюючись по торговому центрі (фото: Franchising.ua)

З іншого боку, ідеї витають у повітрі. «Нам не хотілося, щоб хтось випередив нас», — зазначає Марина Кавецька. Як визнає підприємниця, витратити кілька місяців на бізнес-планування й маркетингові дослідження можна тоді, коли економіка стабільна. Але в кризу слід діяти швидко. У листопаді не можна було покладатися навіть на ретельно зібрану інформацію — усе змінювалося мало не щодня. «Звісно, існувала загальна концепція проекту, якісь розрахунки, але вони проводилися протягом двох днів. Хоча в минулому житті (до кризи) ми б довго зважували всі за й проти», — зізнається пані Марина.

Втім, існувала ще одна причина поспіху — наближалися новорічні свята. У торгових центрах, незважаючи на кризу, очікувався аншлаг, і витрати на відкриття студії манікюру можна було швидко окупити. Грудень не розчарував. Перша точка вийшла на самоокупність за місяць. До березня мережа манікюрних салонів поповнилася ще сімома точками. «Такий жвавий старт був виправданий. Адже по одній студії ми не могли судити про перспективність нового для України напрямку», — пояснюють у компанії. До того ж що більшою стає мережа, то легше їй вести переговори з торговельними центрами про оренду приміщень.

За підрахунками компанії, одна точка, де працюють два-три майстри, окупається, якщо її оборот на день сягає хоча б 1200–1600 грн. Витрати на відкриття точки — $15 тис. (без урахування витрат на оренду приміщення). Принаймні стільки коштує франшиза. Мережа розвивається тільки за рахунок грошей її власників, тому в регіонах відкриття студій манікюру вирішили довірити франчайзі. Власники мережі хочуть, щоб у кожному регіоні розвитком формату займалася лише одна компанія. Так легше контролювати якість.

Без кризи немає розвитку. У неспокійні часи доводиться відмовлятися від стереотипів. Це стосується й особистої поведінки, і методів ведення бізнесу. Починаєш учитися розставляти пріоритети.

Контракти

найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016