Франчайзинг від ХІРШ почекає

Вівторок
21.04.2009
Міжнародна мережа агентств нерухомості ХІРШ призупиняє розвиток франчайзингового напрямку
 

Ринок нерухомості одним із перших постраждав від кризи, що не могло не відобразитися на бізнесі мережевих ріелторських агентств. Серед них - ХІРШ - компанія з Росії, що розвиває в країнах СНД мережу франчайзингових агентств нерухомості.

В компанії повідомили, що робота франчайзинг-менеджерів сьогодні втратила актуальність. "Заявок тепер в 4-5 разів менше, ніж до кризи. В січні-лютому ми відправили агентів у відпуск. В сьогоднішніх умовах вони заробляють лише на відсотках від продажу франшизи" - сказав президент компанії Фелікс Альберт. Проте інформацію про те, що сам франчайзинговий напрямок закрився, заперечили. "Це не відповідає дійсності", - прокоментував Фелікс Альберт.

В 2008 році компанія "ХІРШ" розпочала активне просування своєї франшизи українським підприємцям, і навіть взяла участь в щорічній франчайзинговій виставці "Франчайзинг 2009" в Україні, що пройшла минулого листопада.

"Стенд був забитий людьми, вони стояли в черзі, щоб поговорити з нами... За результатами виставки ми отримали 250 контактів, декілька десятків українських підприємців прийняли рішення приїхати в Москву, щоб продовжити переговори", - коментувала результати виставки директор з розвитку бізнесу "ХІРШ" Ольга Ільїна.

В сьогоднішніх умовах попиту на ріелторський бізнес під відомим брендом нема. Франчайзери намагаються залучити партнерів, знижуючи вартість проектів, проте не це інтересує потенційних франчайзі, інтересує те, скільки можна на цьому бізнесі заробити. А сьогодні з гордістю показувати фінансові показники останніх місяців роботи ріелтери вже не можуть.

До того ж, для того, щоб франчайзинговий напрямок був успішним також потрібні інвестиції - люди в компанії, відповідальні за розвиток, а також фінансові ресурси на рекламу і просування бренду. Проте не це зараз цікавить ріелтерів. Спочатку - виживання, потім - розвиток.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016