СК Провідна зробила ставку на агентів

Субота
25.04.2009
Завдяки своїй масштабній рекламній кампанія СК "Провідна" планує залучити 3 тис. нових продавців страховок
 

На сьогоднішній день в страховій компанії "Провідна" працюють вже 4,6 тис. агентів. В середині квітня "Провідна" запустила масштабну рекламну кампанію в медіа, в тому числі і на телебаченні з метою закликати населення поповнити лави її агентів.

В компанії впевнені, що в сьогоднішній час, коли багато хто втрачає роботу, їх пропозиція заробітку на агентських умовах - влучна. Завдяки запущеній рекламній агітації, "Провідна" планує залучити 3000 нових агентів, що в результаті повинно дозволити компанії зберегти її докризову динаміку продажу.

В сьогоднішніх умовах, традиційний приплив нових клієнтів через партнерів (банків, туристичних компаній, автосалонів) значно скоротився. Крім того, на думку учасників страхового ринку, "Провідна" обтяжена великою кількістю представництв. Ймовірно, що деякі з них компанії прийдеться закрити через нерентабельність, - адже вже з початком кризи керівництво "Провідної" припинило відкриття нових представництв, скоротило персонал та урізало зарплату працівників. В умовах кризи, впевнені в "Провідній", найперспективніший канал продажу - агентський.


Страхова компанія "Провідна" працює на українському ринку починаючи з 1995 року, проте до 2003 року носила назву "Надра". У 2006 році 100% акцій компанії придбала російська СК "Росгосстрах". До 2006 року компанія спеціалізувалася на обслуговуванні корпоративного сектору, але після придбання росіянами стратегія змінилася, тепер мета "Провідної" - завоювання роздрібного сегменту страхового ринку.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016