Неділя
15.03.2009
"Клік" зберігає плани по розширенню мережі, - до 2012 року буде відкрито 363 торгових точок по всій Україні
 

"Плани по кількості магазинів мережі не змінилися. До 2012 року ми як і раніше плануємо відкрити 365 точок. Складна економічна ситуація не вплинула на попит, але конкурентне напруження стало слабшим. Сегмент спеціалістів в комп'ютерній техніці як і раніше користується попитом і має вільну ринкову нішу - ми плануємо її зайняти", - заявив генеральний директор компанії "Амі" Михайло Брейман. "Звичайно, із-за кризи, можливо, темп розвитку мережі зміниться, і буде менш інтенсивним в 2009-2010 роках, і більш активним в 2011 році", - відмітив Пан Брейман.

За словами гендиректора, раніше заявлена структура мережі, де 30% займають власні магазини, а 70% - магазини, що працюють на основі франчайзингу, залишається незмінною. Така структура, на думку Михайла Бреймана, дозволяє в умовах економічної кризи краще управляти бізнесом.

"В умовах складної економічної ситуації наші партнери-франчайзі з меншим об'ємом затрат в своєму бізнесі і більш гнучкою структурою швидше перебудувалися, мінімізували затрати і успішно боряться з кризою", - заявив генеральний директор компанії.

Як повідомлялося раніше, компанія "Амі" до 2012 року планує відкрити 365 магазинів мережі "Клік", створених на основі власної торгової мережі "Нова електроніка" і магазинів партнерів "Комп'ютери Амі", що працюють на основі франчайзингу.

Магазини мережі "Клік" поділяються на 2 формати: магазини формату "Зірка" площею 100-130 кв.м., які розміщуються в центрі міст та торгових центрах, а також магазини формату "магазин біля дому" площею 30-90 кв.м., що можуть розміщуватися як в центрах міст і ТЦ, так і в спальних районах.

На сьогоднішній день компанія об'єднує 82 магазини мережі "Клік" в 13 областях України, з яких 20 - власних та 62 - франчайзингових.