Понеділок
16.02.2009
З початку року компанія "Брокард-Україна" відмовилася від відкриття нових магазинів, - криза не найкращий час для "ароматного" бізнесу
 

За інформацією газети "Дело", парфумерна мережа Brocard шукає стратегічного інвестора ще з кінця 2008 року, проте в самій компанії підтверджувати інформацію про пошук інвестора відмовилися, але повідомили, що з початку року rомпанія "Брокард-Україна" відмовився від відкриття нових магазинів.

Brocard сьогодні не в кращій ситуації, адже в мережі 59 власних магазинів великих площ, до того ж орендованих. "Ріст курсу долара і різке падіння продажів зробили бізнес збитковим" - вважає Олексій Савін, керівник одного з найбільших інтернет-магазинів косметики.

Мережа магазинів парфумерії та косметики Brocard на сьогоднішній день нараховує 59 власних магазинів. В кожному магазині представлені парфуми, декоративна косметика і засоби по догляду за шкірою 200 світових брендів класу люкс та бридж. Компанія "Брокард-Україна" входить в склад німецького холдингу Brocard Group GmbH & Co.KGa.A.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності