17.12.2015

Де якісний одяг на 50% дешевший?

Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.

Ось уже три роки мережа магазинів ПАРА SOLO працює за франчайзинговою схемою, відкриваючи партнерські торгові об'єкти в різних куточках України. В 2015 році компанія запустила ще 3 франчайзингових магазини, один з яких тепер працює у Луцьку, інші два - в столиці. На сьогодні в Києві працюють вже три магазини цієї торговельної марки. Франчайзер стверджує, що сьогоднішня ситуація на ринку неабияк сприяє успішному розвитку саме вітчизняних концепцій. Адже українські виробники, перевершуючи своїх європейських колег у якості, пропонують надзвичайно привабливі ціни.

ПАРА SOLO Фото ПАРА SOLO

У 2015 році компанія ПАРА SOLO відкрила ще 3 франчайзингових магазини у форматі від 80 до 110 кв.м.

“Ми відкриваємо магазини за зразком зарубіжних брендів. Дизайн торговельної точки, оформлення вітрини та система мерчандайзингу цілком відповідають європейським стандартам. Саме тому наші покупці, опиняючись в магазині, не одразу розуміють, що мова йде про вітчизняного виробника. А коли дізнаються у продавців, що одяг вироблений в Україні, залишаються приємно враженими. В свою чергу, ми всіляко акцентуємо увагу відвідувачів на походженні торговельної марки ПАРА SOLO. Так, наші антикрадіжні системи оздоблені фотографією дитини, логотипом та малюнком з вишиванкою”, - розповідає дизайнер та співзасновник бренду ПАРА SOLO Лілія Кухарчук.

Франчайзер стверджує, що в колекціях дитячого та підліткового одягу магазинів ПАРА SOLO простежуються ті ж самі модні тенденції, що й в інших світових брендів. Проте якість тканин та пошиття є набагато кращими. По суті, одяг, якість якого відповідає якості європейських торговельних марок, коштує на 30-50% дешевше.

“Якщо товщина тканини, з якої шиється одяг зарубіжних брендів, майже не міняється незалежно від сезону, то вироби від ПАРА SOLO мають іншу товщину влітку, восени та взимку. Разом з тим, ми дотримуємось світових модних тенденцій, зберігаючи свій неповторний стиль та використовуючи для пошиття яскраві, насичені тканини, - стверджує Лілія Кухарчук.

- При невеликих витратах дитина, одягнена у ПАРА SOLO, виглядає стильно та гарно. В цілому, я вважаю, що для виробника вітчизняного одягу сьогодні настав надзвичайно сприятливий для розвитку час, адже конкуренція майже відсутня. Візьмемо нашу галузь. В Україні ми єдині виробляємо одяг для підлітків в таких обсягах. Щосезону ми випускаємо більше 110 моделей одягу. І в нас можна підібрати будь-який одяг однакового стилю: від суконь та штанів до курток та шапок. Тоді як зазвичай батькам доводиться обходити чимало магазинів, щоб скомпонувати одяг для дитини”.

ПАРА SOLO.

Одяг та аксесуари від ПАРА SOLO призначені для дiтей вiком вiд 2 до 15 рокiв

Після відкриття франчайзингової точки у Луцьку компанія ПАРА SOLO звернула особливу увагу на міста з кількістю населення 200-300 тис. чоловік. Франчайзер стверджує, що в такі населені пункти зарубіжні бренди взагалі не заходять, а місцеві підприємці, що привозять італійський та іспанський одяг, не володіють достатніми навичками для популяризації свого магазину.

“Відкриття магазинів ПАРА SOLO в містах з такою кількістю населення стає справжньою подією. Ми проводимо різні акції та конкурси, активно працюємо з покупцями, пропонуючи їм взяти участь в тематичних фотосесіях та модних показах. Це одразу ж підвищує лояльність покупця і ПАРА SOLO стає місцевим магазином-зіркою, - ділиться Лілія Кухарчук.

- У франчайзингу від ПАРА SOLO багато переваг. Одяг не прив'язаний до курсу долара, проблем з розмитненням немає, моделі, які надто швидко продаються, можна дозамовити. Крім того, влітку, коли падають продажі у всіх магазинах, у нас з'являється одяг для школи. Цей факт дозволяє підтримувати стабільні фінансові надходження протягом всього року”.

ПАРА SOLO.

ТМ ПАРА SOLO підбирає для франчайзі локацію та місцезнаходження магазину, а також - веде переговори з торговельним центром щодо умов оренди та діяльності. 

Для того, щоб долучитися до франчайзингової мережі ПАРА SOLO, необхідні початкові інвестиції в розмірі від 25 тис. доларів. Паушальний внесок становить 10 тис. грн. Прогнозована окупність настає через 1-1,5 роки.   

Для просування кожного окремого магазину компанія використовує як зовнішню рекламу (борди, сiтi-лайти та iнше), так і участь у рiзноманітних фешн-подiях та показах (Lviv Fashion Week, Ukrainian Fashion Week, VSUFD та iнш.), в тому числi й рекламу на ТВ та радiо. План просування розробляється окремо для кожного нового магазину. Протягом перших 6 місяців з моменту запуску торговельної точки половину рекламного бюджету оплачує франчайзер.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

2
Де якісний одяг на 50% дешевший?
Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank