FruitLife на європейському ринку

Середа
06.05.2015
Компанія планує розширювати мережу в Польщі та переходити на інші країни Євросоюзу
 

Українська компанія FruitLife, яка займається виробництвом і реалізацією фруктових букетів і композицій, зі своєю франчайзинговою пропозицією вийшла на європейський ринок. В Україні мережа розвивається за франчайзинговою схемою з 2010-го року і має власні та франчайзингові об'єкти в Києві, Харкові, Одесі та Донецьку. Також у 2013 році відкрито власне виробництво в Польщі та франчайзинговий проект - у Словаччині, який вже пропрацював два роки до того часу.
«На даний момент на українському ринку спостерігається зниження споживання продукції в нашій галузі через ситуацію, що склалася. Ми бачимо, що сьогодні українцям не до фруктових подарунків, тому взяли курс на європейський ринок, хоча будемо раді новим партнерам і в Україні. Так як ми маємо власну філію у Варшаві, то плануємо розширювати нашу мережу в Польщі. Щоб закріпитися на ринку і бути впізнаваною торговою маркою у цій країні, 2-3 франшизи FruitLife ми готові віддати за 10 000 євро. Це буде наш внесок у рекламу на польському ринку. Далі плануємо переходити на інші країни Євросоюзу. Одна франшиза була вже продана в Словаччину (м. Братислава)», - розповідає Сергій Вірчис, керівник франчайзингового напрямку компанії FruitLife.

Пропонований франчайзинговий пакет FruitLife складається із об'єктів інтелектуальної власності та послуг, до яких належать - ноу-хау у вигляді обладнання, каталог-меню, рецептура та технології виготовлення фруктових букетів, цукерок і салатів, а також стандарти управління та обслуговування клієнтів. Сума мінімальних інвестицій для запуску бізнесу становить 25 000 євро, роялті - 5% від обороту підприємства після виходу на беззбитковий рівень. Термін підписання договору комерційної концесії на 5 років із першочерговим правом продовження договору. Варто відзначити, що майбутній партнер зможе купувати продукти та обладнання у сертифікованих постачальників за ексклюзивними цінами і отримувати від компанії усю необхідну підтримку протягом усього терміну свого існування.

«Підлаштовуючись під реалії сьогоднішнього життя і розуміючи бажання багатьох людей залишити нашу країну, дана пропозиція буде як ніколи актуальною. Адже всі ми прекрасно розуміємо, що навіть при наявності великих коштів дуже важко пробитися у країнах ЄС, створюючи якийсь власний проект, а розтратити свої заощадження можна в лічені місяці, не досягнувши при цьому поставленого завдання. Нашу ж пропозицію уже випробувано протягом п'яти років на території України й двох років у ЄС, тому вклавши невеликі за європейськими мірками кошти і деякі зусилля, у підприємця з'являється можливість побудувати власний захоплюючий бізнес у Європі, який гарантовано працює, а також отримати вид на проживання у цій країні шляхом працевлаштування самого себе на своє підприємство», - вважає Сергій Вірчис.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014