TUI Group стала найбільшою у світі

Вівторок
05.05.2015
Українська компанія анонсувала лояльні умови співпраці та поставила нові цілі перед собою
 

Із наближенням травневих свят і майбутніх літніх відпусток туристичний ринок України відчутно пожвавився, незважаючи на негативні тенденції в економіці країни. «Сподіваємося, що позитивна динаміка продажів турів від TUI Ukraine збережеться увесь сезон. Насамперед хотілося б сказати про те, що в кінці 2014 року відбулося злиття німецької TUI AG і британської TUI Travel PLC, у результаті якого утворена TUI Group - найбільша в світі група компаній у сфері туризму. Об'єднання споріднених підприємств на рівні менеджменту збільшить ефективність бізнес-процесів у компанії, відкриваючи нові можливості для розвитку глобальної TUI», - ділиться Владислав Колесник, керівник відділу розвитку департаменту франчайзингу TUI Україна.

«Цього року ми дуже відчуваємо довіру від франчайзі-партнерів до нашої торгової марки TUI. Європейський бренд, фінансова стабільність TUI позитивно впливає на вибір покупки франшизи. Динаміка відкриття TUI турагентства по Україні практично не змінилася, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, наша мережа продовжує свій розвиток і збільшує кількість точок продажу по всій території України. На даний момент наша мережа нараховує більше 185 TUI турагентств (не включаючи Крим, Донецьку та Луганську області). Власні філії ми залишили в тій же кількості, і найближчим часом збільшувати не плануємо», - розповідає Владислав Колесник.

Головним завданням TUI Ukraine на 2015 рік є організація турів європейського рівня для клієнтів. «Ми постійно вдосконалюємо систему роботи, підвищуємо якість обслуговування клієнтів. На жаль, через економічну ситуації багатьом туристам не по-кишені цього року відпочинок за кордоном. Спеціально для даного сегменту ринку ми розробили спільно з командою «Знайди в Україні» унікальні авторські тури по Україні, аналогів яким немає у інших операторів. Перші тури були у продажу з березня цього року і були продані за дуже короткий проміжок часу. На сьогоднішній день опубліковано 8 турів і ми бачимо попит, а також перспективу подальшого розвитку цього напрямку. Як сказав генеральний директор компанії TUI Ukraine Володимир Щупак: «Цей проект для нас - більше, ніж новий напрямок. Це місія із розвитку внутрішнього туризму в Україні і, відповідно, сервісу українських подорожей», - додає Владислав Колесник.
Також в компанії успішно працює програма тестування працівників: за останній квартал було проведено близько 10 тестувань серед менеджерів мережі TUI Турагентство за різними напрямками. Рівень знань менеджерів компанії становить порядку 98%.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти