«СОНАТА» продовжує розширювати мережу

Понеділок
27.04.2015
У першій декаді травня компанія запускає більше п’яти франчайзингових об’єктів
 

У 2015-му році мережа агентств «СОНАТА» збільшує динаміку зростання і продовжує розширювати партнерську мережу. На український ринок компанія вийшла в 2002 році, як туристичне агентство, в 2009 році стала відкривати франчайзингові офіси, а сьогодні налічує більше 30 агентств по всій країні. «У Києві відкрито новий власний офіс на Музейному провулку 10. Його специфіка в тому, що це окремий офіс, у якому пропонуються послуги з корпоративного обслуговування. А в першій декаді травня ми запускаємо більше п'яти франчайзингових об'єктів. Партнерські офіси будуть відкриті в таких містах України, як Луцьк, Сєвєродонецьк, Хмельницький, Херсон, Буча та Київ», - розповідає Вікторія Коваль, заступник диретора з розвитку мережі агентств «СОНАТА».

«З кожним із франчайзі стосунки складалися особливо і по-різному. Наприклад, франчайзі з Херсона був нашим конкурентом, а став партнером. А з хмельницьким франчайзі ми познайомилися на виставці «Франчайзинг - 2015», а на Міжнародній туристичній виставці «UITT» - з партнерами з Бучі та Сєвєродонецька. Деякі франчайзі, як і київський, прийняли рішення приєднатися до нашої мережі ще в минулому році, але не готові були відразу відкрити бізнес, так як очікували економічної стабілізації в країні, але, побачивши, що зміни настануть не скоро, цього року вирішили запускати бізнес. Що ж до партнера з міста Луцьк, то тут відносини розвивалися блискавично: протягом тижня ним було прийнято рішення про покупку франшизи, підписано договір, знайдено офіс, співробітників і запущено бізнес», - розповідає Вікторія Коваль.

На даному етапі франшиза мережі агентств «СОНАТА» дозволяє працювати як з турами, продажем авіаквитків, так і з працевлаштуванням за кордоном, візовою підтримкою, проїзними документами та іншим, що дозволяє забезпечити франчайзі стабільну можливість заробляти незалежно від сезонних коливань продажів окремих туристичних продуктів . На даному етапі очікуються нові проекти «СОНАТИ».

«Також найближчим часом ми плануємо запустити додаткові продукти: наприклад, проект з працевлаштування за кордоном, у тому числі і в Європі, і зараз ведуться роботи в даному напрямку. Розробляється новий тур по Україні в місто Кременець. І, ми проводимо чергову акцію для наших клієнтів - фотоконкурс «Я люблю Україну!», пропонуючи їм можливість виграти подорож до «маленького Парижу» по-українськи - м.Чернівці. 7 травня стане відомий переможець», - додала Вікторія Коваль.
 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти