Ринок бутильованої води зростає

Понеділок
27.04.2015
Як відобразилась економічна ситуація в Україні на ринку фасованої води та які його перспективи?
 

— Скільки літрів бутильованої питної води на рік сьогодні споживає середньостатистичний українець?
—  На даний момент культура споживання бутильованої води в Україні залишається, як і раніше, низькою. Всього середньостатистичний українець споживає близько 40 літрів бутильованої води на рік, коли житель сусідньої Польщі споживає більше 70 літрів, а Чехії - понад 90 літрів.
Тому потенціал ринку  досить високий.

—  Які послуги на даний момент користуються попитом і який відсоток ринку займають: доставка води для сімей, в офіси чи домогосподарства?

—  За останні кілька років ситуація на ринку доставки води в будинки і офіси кардинально не змінилася. Проникнення категорії в офісний канал складає більше 80%, тобто тут ринок близький до насичення. У той же час у сегменті домогосподарств даний показник складає менше 10%.
За останні кілька років ринок показує зростання 6-8% на рік, при цьому основне зростання ринку припадає саме на сегмент домогосподарств.

—  Як відобразилася сьогоднішня економічна ситуація на ринку фасованої води?

—  Як і на будь-який ринок, економічна ситуація у країні вплинула і на нас. Незважаючи на те, що майже всі компанії, які займаються доставкою води, ведуть свою діяльність у межах країни і добувають воду також в Україні, витрати на виробництво і доставку води за 2014-2015 рік суттєво збільшилися. Це пов'язано як із курсом валют, який вплинув на вартість витратних матеріалів (етикетка, кришка, пильовик, тара і т.д.), паливно-мастильних матеріалів, комплектуючих і т.д., так і зі збільшенням тарифів на забір води та комунальні послуги. Відповідно, вартість продукції для споживача порівняно з січнем 2014 року також виросла (приблизно на 25-40% у різних регіонах і в різних постачальників). Негативні тренди економіки позначаються і на нас. Тому основний вектор нашого розвитку спрямований на сегмент домогосподарств, який, як і раніше, показує зростання.

—  Яким Ви бачите розвиток даного бізнесу в майбутньому?

— Як було сказано раніше, свій розвиток ми бачимо в сегменті домогосподарств. На даний момент послуга доставки води недоступна в багатьох невеликих містах України, тому з 2011 року ми розвиваємо свою партнерську франчайзингову мережу, яка дозволить жителям міст з населенням більше 20 тисяч користуватися якісною і безпечною питною водою з доставкою. Ми пропонуємо споживачам води з курортних регіонів ТМ Аляска і ТМ Старий Миргород. Якщо говорити про конкуренцію на ринку, то вона буде зараз рости, як і сам ринок. В результаті цього споживач буде тільки вигравати, тому що кожен гравець на ринку буде намагатися виробляти найбільш конкурентоспроможний продукт і надавати високу якість сервісу.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Бізнес на селі: норкова ферма /13.03.2012

Наскільки прибутковим є виробництво хутра в Україні?

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу

популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016