27.04.2015

Ринок бутильованої води зростає

Як відобразилась економічна ситуація в Україні на ринку фасованої води та які його перспективи?

— Скільки літрів бутильованої питної води на рік сьогодні споживає середньостатистичний українець?
—  На даний момент культура споживання бутильованої води в Україні залишається, як і раніше, низькою. Всього середньостатистичний українець споживає близько 40 літрів бутильованої води на рік, коли житель сусідньої Польщі споживає більше 70 літрів, а Чехії - понад 90 літрів.
Тому потенціал ринку  досить високий.

Олексій Костильов Фото Олексія Костильова

Розповідає Олексій Костильов, директор з продажів компанії IDS Aqua Service.

—  Які послуги на даний момент користуються попитом і який відсоток ринку займають: доставка води для сімей, в офіси чи домогосподарства?

—  За останні кілька років ситуація на ринку доставки води в будинки і офіси кардинально не змінилася. Проникнення категорії в офісний канал складає більше 80%, тобто тут ринок близький до насичення. У той же час у сегменті домогосподарств даний показник складає менше 10%.
За останні кілька років ринок показує зростання 6-8% на рік, при цьому основне зростання ринку припадає саме на сегмент домогосподарств.

—  Як відобразилася сьогоднішня економічна ситуація на ринку фасованої води?

—  Як і на будь-який ринок, економічна ситуація у країні вплинула і на нас. Незважаючи на те, що майже всі компанії, які займаються доставкою води, ведуть свою діяльність у межах країни і добувають воду також в Україні, витрати на виробництво і доставку води за 2014-2015 рік суттєво збільшилися. Це пов'язано як із курсом валют, який вплинув на вартість витратних матеріалів (етикетка, кришка, пильовик, тара і т.д.), паливно-мастильних матеріалів, комплектуючих і т.д., так і зі збільшенням тарифів на забір води та комунальні послуги. Відповідно, вартість продукції для споживача порівняно з січнем 2014 року також виросла (приблизно на 25-40% у різних регіонах і в різних постачальників). Негативні тренди економіки позначаються і на нас. Тому основний вектор нашого розвитку спрямований на сегмент домогосподарств, який, як і раніше, показує зростання.

—  Яким Ви бачите розвиток даного бізнесу в майбутньому?

— Як було сказано раніше, свій розвиток ми бачимо в сегменті домогосподарств. На даний момент послуга доставки води недоступна в багатьох невеликих містах України, тому з 2011 року ми розвиваємо свою партнерську франчайзингову мережу, яка дозволить жителям міст з населенням більше 20 тисяч користуватися якісною і безпечною питною водою з доставкою. Ми пропонуємо споживачам води з курортних регіонів ТМ Аляска і ТМ Старий Миргород. Якщо говорити про конкуренцію на ринку, то вона буде зараз рости, як і сам ринок. В результаті цього споживач буде тільки вигравати, тому що кожен гравець на ринку буде намагатися виробляти найбільш конкурентоспроможний продукт і надавати високу якість сервісу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

2

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank