Японська кухня прижилась в Україні

Понеділок
20.04.2015
Компанія «Асуши» планує відкрити 20 франчайзингових об’єктів
 

У середині квітня виповнилося 2 роки з дня відкриття першої студії «Асуши». Компанія пропонує концепцію формату Take Away. Торік мережа почала розвиток по франчайзингу. На сьогодні компанія має 5 власних і по одному франчайзинговому об'єкту в Дніпропетровській, Донецькій, Полтавській і Запоріжській областях. Метою роботи «Асуші» є приготування та доставка суші та ролів додому і в офіс.

«Франчайзинг ми почали розвивати в 2014 році з метою поширення наших закладів по всій території України. Вартість франшизи становить 20 тисяч грн. Сьогодні мережа «Асуши» характеризується високим рівнем якості обслуговування клієнтів, що сприяє формуванню лояльного ставлення покупців. Франшиза суші в компактному форматі (на винос і доставка), дозволяє в умовах кризи запропонувати покупцям ціни нижчі конкурентів ринку (суші бари, кафе та ресторани), що досить актуально на тлі відмови від відвідування дорогих кафе і ресторанів великої кількості людей», - розповіла Олена Дмитрієва, представник компанії «Асуши».

Використовуючи бренд «Асуші» франчайзі отримує налагоджену систему постачальників, що відповідають за якість своєї продукції; чистий дохід від 25000 до 70000 грн.; технології виробництва та «ноу-хау» франчайзера; навчання персоналу; використання сайту (інтернет магазину); постійну інформаційну підтримку після відкриття закладу та інші переваги роботи. На відкриття студії витрачається 1 місяць, а термін окупності бізнесу - від 3 місяців. Приміщення «Асуши» має розташовуватися на першому поверсі, його площа становить від 30 до 45 м2 (в ТЦ: від 2,6 до 5 м2). Необхідна наявність водопостачання та каналізації.

«Сьогодні компанія має понад 20 000 клієнтів у місяць і близько 8000 підписчиків у соціальних мережах. У наших планах на 2015-2016 роки - відкриття 20 франчайзингових об'єктів і 7 власних об'єктів», - додала Олена Дмитрієва.


популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015