15.04.2015

Нова концепція TPG

Мережа запустила інтерактивний проект та відкрила 10 офісів

У 2015 році компанією Travel Professional Group була впроваджена нова концепція і відкрито 10 філій. В цілому по Україні відкрито 9 франчайзингових офісів: 6 - Київ, 1- Вишневе, 1 - Кіровоград, 1 - Суми, та в процесі запуску 10-ий партнерський офіс у Черкасах. У Києві, на вулиці Круглоуніверситетській, запущена в роботу власна точка продажів.
Керівник напрямку франчайзинг в Travel Professional Group, Олександр Червінський, коментує підвищення інтересу до франшизи компанії і розкриває суть нової концепції: «Слоган включає в себе філософію компанії. Планування подорожі - найважливіший етап підготовки відпочинку. Залежно від рівня компетенції фахівців з планування відпочинку, клієнт отримує продукт, який або відповідає його запитам, або ні. Тому, головна складова концепції TPG Agency - відповідати та передбачати запити своїх клієнтів. Сьогодні ми приділяємо велику увагу навчанню менеджерів наших мережевих агентств. Програма навчання включає різноманітні заходи: навчання по роботі з ПЗ, семінари, вебінари, індивідуальні семінари для певного агентства з новим або тими напрямками, що цікавлять»

TPG Фото TPG

За попередніми підрахунками, для того, щоб відкрити туристичне агентство потрібні інвестиції: на реєстрацію, облаштування офісу, технічне забезпечення, виготовлення інтернет-сайту та доступ до мережі, тому, загальна сума видатків становить від 60 тис грн. Роялті відсутні.

«В останні місяці інтерес до вступу в нашу мережу значно зріс. Велика частка нових франчайзі (94%) - це вже діючі агентства. Ми надаємо їм усю необхідну підтримку: маркетингову, фінансову, юридичну і т.д. Одним з головних критеріїв вступу в мережу - є бездоганна бізнес репутація. Тому ми впевнені, що в кожному офісі TPG Agency клієнт отримає однаково високий сервіс і допомогу експерта в плануванні подорожі. Думаю, найкращим підтвердженням довіри агентів і туристів є результати завершився раннього бронювання. Враховуючи складну ситуацію на ринку, підсумки цілком задовільні,  приріст порівняно з минулим роком більше 40%», - говорить Олександр Червінський.

У поточному році Travel Professional Group не скорочує обсяги, а навпаки, відкриває нові напрямки і розширює вже наявні: чартерна програма на острівну Грецію, ексклюзивний чартер на Мальту, програми, що дозволяють студентам і школярам, ​​вивчати англійську мову на курортах Мальти, Кіпру та Чорногорії, обширна автобусна та авіа програма в Болгарію.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Нова концепція TPG

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank