15.04.2015

Нова концепція TPG

Мережа запустила інтерактивний проект та відкрила 10 офісів

У 2015 році компанією Travel Professional Group була впроваджена нова концепція і відкрито 10 філій. В цілому по Україні відкрито 9 франчайзингових офісів: 6 - Київ, 1- Вишневе, 1 - Кіровоград, 1 - Суми, та в процесі запуску 10-ий партнерський офіс у Черкасах. У Києві, на вулиці Круглоуніверситетській, запущена в роботу власна точка продажів.
Керівник напрямку франчайзинг в Travel Professional Group, Олександр Червінський, коментує підвищення інтересу до франшизи компанії і розкриває суть нової концепції: «Слоган включає в себе філософію компанії. Планування подорожі - найважливіший етап підготовки відпочинку. Залежно від рівня компетенції фахівців з планування відпочинку, клієнт отримує продукт, який або відповідає його запитам, або ні. Тому, головна складова концепції TPG Agency - відповідати та передбачати запити своїх клієнтів. Сьогодні ми приділяємо велику увагу навчанню менеджерів наших мережевих агентств. Програма навчання включає різноманітні заходи: навчання по роботі з ПЗ, семінари, вебінари, індивідуальні семінари для певного агентства з новим або тими напрямками, що цікавлять»

TPG Фото TPG

За попередніми підрахунками, для того, щоб відкрити туристичне агентство потрібні інвестиції: на реєстрацію, облаштування офісу, технічне забезпечення, виготовлення інтернет-сайту та доступ до мережі, тому, загальна сума видатків становить від 60 тис грн. Роялті відсутні.

«В останні місяці інтерес до вступу в нашу мережу значно зріс. Велика частка нових франчайзі (94%) - це вже діючі агентства. Ми надаємо їм усю необхідну підтримку: маркетингову, фінансову, юридичну і т.д. Одним з головних критеріїв вступу в мережу - є бездоганна бізнес репутація. Тому ми впевнені, що в кожному офісі TPG Agency клієнт отримає однаково високий сервіс і допомогу експерта в плануванні подорожі. Думаю, найкращим підтвердженням довіри агентів і туристів є результати завершився раннього бронювання. Враховуючи складну ситуацію на ринку, підсумки цілком задовільні,  приріст порівняно з минулим роком більше 40%», - говорить Олександр Червінський.

У поточному році Travel Professional Group не скорочує обсяги, а навпаки, відкриває нові напрямки і розширює вже наявні: чартерна програма на острівну Грецію, ексклюзивний чартер на Мальту, програми, що дозволяють студентам і школярам, ​​вивчати англійську мову на курортах Мальти, Кіпру та Чорногорії, обширна автобусна та авіа програма в Болгарію.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank