08.04.2015

Бізнес на квестах

У найближчий час «Побег Ъ» відкриває нову власну філію у Дніпропетровсьвку

Протягом декількох років нова форма дозвілля - ескейп-квести активно розвивається в Україні. Квеструм «Побег Ъ», який був створений восени 2014 року, на даний момент має два власних і один франчайзинговий філіал у Дніпропетровську, а також партнери компанії працюють у Києві, Харкові та Львові. Найближчим часом компанія готується до запуску ще одного закладу в Дніпропетровську.

«Побег Ъ» Фото «Побег Ъ»

Учасників квесту закривають у кімнаті розробленій під конкретну тематику. Всередині є різного роду завдання, загадки на уважність, логіку, командна взаємодія, розгадавши які - команда може вибратися. На все про все дається 60 хвилин. Ніяких фізичних зусиль докладати в кімнатах не прийдеться.

«На сьогоднішній день даний ринок перенасичений, але ми робимо акцент на продажі франшизи. Як тільки була відкрита компанія, і ми побачили попит на цей вид послуг, то тут же запустили франчайзинг. Наш партнер стає майстром-франчайзі в своєму місті. Якихось особливих вимог до франчайзі немає, головне, щоб він розділяв наші принципи і хотів стати частиною нашої великої команди, щоб прагнув бути кращим! Франчайзингову пропозицію від квеструма «Побег Ъ» - це не тільки бізнес ідея, а перш за все, команда однодумців й ентузіастів», - розповів Філіп Ігнатенко, засновник мережі квеструмів «Побег Ъ».

Вартість франшизи «Побег Ъ» становить 30 000 грн. Роялті: 10-20% (залежно від чисельності населення міста). Франчайзер надає партнерам юридичну допомогу, рекламний план, сценарій квеструма (написаний виходячи з обраного приміщення і специфіки міста), централізовану рекламну кампанію, CRM для адміністрування квеструма та іншу допомогу.

«Вкладені франчайзі інвестиції порівняно не великі, і вони йдуть на розробку сайту, рекламу, створення сценаріїв та багато іншого. На відкриття кімнати витрачається близько місяця. Цей час потрібен на ремонт приміщення та впровадження сценарію у квест-кімнаті, проводиться робота інженера-технолога, щоб зробити її цікавою з технічного боку. Партнерам ми рекомендуємо всі наші кімнати, просто вони знаходяться у різних містах. У даний момент - це «Психушка», «Тортури», «Протеже Франкенштейна», «Будинок маняка», «Морг», «Крематорій», «Слідами Франкенштейна» і ще 3 перебувають у стадії розробки. Паралельно з ремонтом приміщення франчайзі здійснює ті рекламні дії, які ми йому радимо, щоб вже на перший день відкриття об'єкта був хороший потік людей. Завдяки своєму досвіду, напрацювань, ми знаємо, як це зробити», - говорить Філіп Ігнатенко.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank