31.03.2015

Заробити на чистоті

У 2015 році франчайзингова мережа «Піонер» вдосконалює свою роботу і планує відкриття нових об’єктів

Мережа автомобільних мийок «Піонер» налаштована на франчайзингове зростання. На даному етапі розвитку вона налічує п'ять власних об'єктів. У 2015 році проводиться ряд робіт з удосконалення компанії у цілому. «Цього року ми систематизували всі технологічні процеси мережі, від не потрібних послуг позбавили прайс компанії, написали унікальну програму обліку, створили електронні тести для визначення ступеня знань й умінь наших співробітників. Ввели в штат тренера-технолога та плануємо відкриття нових 2-3 об'єктів», - коментує Олександр Ямбург, Генеральний директор «Піонер».

«Піонер» Фото «Піонер»

Мінімальний обсяг інвестицій, необхідний франчайзі для відкриття автомобільної мийки «Піонер» становить 120 тисяч грн.

«Наш проект був створений вже з метою розвитку по франчайзингу, але спочатку була відшліфована бізнес-схема роботи компанії, а потім уже запущений франчайзинг. Що до даного ринку в цілому, то сьогодні говорити про його перенасиченость чи жорстку конкуренцію абсурдно. Досить оцінити можливості столиці: покриття в Києві - близько 450 мийок, і цього недостатньо. А якщо говорити про мийки з якісним і стардантізірованним набором послуг, що надаються, то їх катастрофічно не вистачає. Тому ми можемо спокійно будувати свій бізнес, заснований на стандартизації, оптимізації та автоматизації», - говорить Олександр Ямбург.

Насамперед, переваги співпраці з компанією «Піонер» для франчайзі, в можливості приєднатися до команди досвідчених гравців, які закріпилися на ринку. Також у навчанні персоналу та методико-консультаційних тренінгах, у постійних інноваціях, участі у всіх спільних рекламних кампаніях мережі та багато ін. Є можливість входження у компанію вже існуючим власникам автомийок на особливих умовах співпраці. Варто відзначити, що цінова політика компанії залишається без змін протягом 5 років.

«Згідно з нашою концепцією, компанію  «Піонер» виділяє налагоджена мережева стратегія, фірмовий стиль, напрацьовані схеми діалогів із клієнтами, відпрацьовані схеми партнерських відносин з різноманітними компаніями-клієнтами, наявність власного сайту та багато іншого, - звертає увагу Олександр Ямбург. - Ми завжди відкриті і раді новим партнерам у будь-якому місті України, які готові розділити нашу стратегію розвитку даного бізнесу і всіляко в цьому брати участь. Для нас важливо, щоб у наших франчайзі була віра в позитивний результат починань, і щоб вони максимально прислухалися до наших порад. Також наше прохання - зворотній конструктивний зв'язок».

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank