Вівторок
31.03.2015
У 2015 році франчайзингова мережа «Піонер» вдосконалює свою роботу і планує відкриття нових об’єктів
 

Мережа автомобільних мийок «Піонер» налаштована на франчайзингове зростання. На даному етапі розвитку вона налічує п'ять власних об'єктів. У 2015 році проводиться ряд робіт з удосконалення компанії у цілому. «Цього року ми систематизували всі технологічні процеси мережі, від не потрібних послуг позбавили прайс компанії, написали унікальну програму обліку, створили електронні тести для визначення ступеня знань й умінь наших співробітників. Ввели в штат тренера-технолога та плануємо відкриття нових 2-3 об'єктів», - коментує Олександр Ямбург, Генеральний директор «Піонер».

«Наш проект був створений вже з метою розвитку по франчайзингу, але спочатку була відшліфована бізнес-схема роботи компанії, а потім уже запущений франчайзинг. Що до даного ринку в цілому, то сьогодні говорити про його перенасиченость чи жорстку конкуренцію абсурдно. Досить оцінити можливості столиці: покриття в Києві - близько 450 мийок, і цього недостатньо. А якщо говорити про мийки з якісним і стардантізірованним набором послуг, що надаються, то їх катастрофічно не вистачає. Тому ми можемо спокійно будувати свій бізнес, заснований на стандартизації, оптимізації та автоматизації», - говорить Олександр Ямбург.

Насамперед, переваги співпраці з компанією «Піонер» для франчайзі, в можливості приєднатися до команди досвідчених гравців, які закріпилися на ринку. Також у навчанні персоналу та методико-консультаційних тренінгах, у постійних інноваціях, участі у всіх спільних рекламних кампаніях мережі та багато ін. Є можливість входження у компанію вже існуючим власникам автомийок на особливих умовах співпраці. Варто відзначити, що цінова політика компанії залишається без змін протягом 5 років.

«Згідно з нашою концепцією, компанію  «Піонер» виділяє налагоджена мережева стратегія, фірмовий стиль, напрацьовані схеми діалогів із клієнтами, відпрацьовані схеми партнерських відносин з різноманітними компаніями-клієнтами, наявність власного сайту та багато іншого, - звертає увагу Олександр Ямбург. - Ми завжди відкриті і раді новим партнерам у будь-якому місті України, які готові розділити нашу стратегію розвитку даного бізнесу і всіляко в цьому брати участь. Для нас важливо, щоб у наших франчайзі була віра в позитивний результат починань, і щоб вони максимально прислухалися до наших порад. Також наше прохання - зворотній конструктивний зв'язок».


популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016