27.03.2015

Франчайзинг атакував «Чашку»

Мережа розвивається, веде переговори з потенційними франчайзі та планує додати ще один формат кав’ярні

Розвивати мережу по франчайзингу керівництво «Чашка Espresso Bar» почала торік, а на сьогоднішній день компанія має 4 власні кав'ярні та партнерський заклад у Черкасах. «Після того як ми відкрили «Чашку» в Чернігові, і надійшли запити про співробітництво з різних міст України, ми вирішили представити франшизу. Я вирушив до Львова, щоб презентувати франчайзингову пропозицію на зустрічі з потенційними франчайзі, яких було близько 30 осіб. Але там же я зустрівся з Марком Зархіним, відомим ресторатором та франчайзером, і ми з ним спілкувалися приблизно годину про франчайзинг. Після цієї розмови, після того як я зрозумів, що все не просто, і ми ще не готові до франчайзингу, вирішив не продавати франшизу. На той момент все скасував і сказав перед своїм виступом, що я передумав, що відклав продаж франшизи на не визначене час», - ділиться Ігор Сухомлин, власник кав'ярень Чашка Espresso Bar.

«Чашка» Фото команди «Чашки»

Ідеально приготована і свіжообсмажена кава - релігія "Чашка Espresso Bar". Також заклад пропонує різноманітні сніданки, сендвічі, салати, супи, смачні десерти та ін. Для відкриття кав’ярні підприємцю потрібно 2,5-3 місяці.

«Потім пройшов рік, ми відкрили новий заклад на Бессарабці в Києві, і люди знову почали нас атакувати щодо франшизи. У той час ми проводили «Ресто Кемп», такий піонерський табір для рестораторів, організаторами якого являємось. Захід відбувався в Одесі. До мене одночасно підійшло відразу 5 осіб щодо франшизи: двоє з Казахстану, і три підприємця із України. І в той момент я зрозумів, що потрібно приймати рішення і реалізовувати франшизу, так як це хороший товар, але може перегоріти. Ми тут же запросили фахівців, які провели нам установчу сесію про те, з чого потрібно стартувати у франчайзингу та підказали, як правильно описувати франшизу та інші важливі моменти. Далі ми призначили керівника франчайзингового проекту і півроку дуже докладно описували всі бізнес-процеси, також формували і допрацьовували наш брендбук. Через сім місяців ми продали першу франшизу в Черкаси, яка показує гарні результати і є успішною», - продовжив Ігор Сухомлин.

Мережа еспрессо-барів «Чашка» - це мережа демократичних кав'ярень з доброзичливим, трохи гучним сервісом, відмінним дизайнерським інтер'єром, зі свіжообсмаженою кавою за доступною ціною. «Що до планів на майбутнє, то незабаром ми плануємо додати ще один формат кав'ярні, який розробляємо і скоро представимо на ринку. Це малобюджетне заклад, який актуальний у наш час, так як буде мати менший поріг входу на ринок. Також через місяць я буду виступати на РестоПрактиках у Казахстані (Алма-Ати) і планую представити франшизу «Чашки». Нам дуже цікавий цей ринок», - додав Ігор Сухомлин.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank