27.03.2015

Франчайзинг атакував «Чашку»

Мережа розвивається, веде переговори з потенційними франчайзі та планує додати ще один формат кав’ярні

Розвивати мережу по франчайзингу керівництво «Чашка Espresso Bar» почала торік, а на сьогоднішній день компанія має 4 власні кав'ярні та партнерський заклад у Черкасах. «Після того як ми відкрили «Чашку» в Чернігові, і надійшли запити про співробітництво з різних міст України, ми вирішили представити франшизу. Я вирушив до Львова, щоб презентувати франчайзингову пропозицію на зустрічі з потенційними франчайзі, яких було близько 30 осіб. Але там же я зустрівся з Марком Зархіним, відомим ресторатором та франчайзером, і ми з ним спілкувалися приблизно годину про франчайзинг. Після цієї розмови, після того як я зрозумів, що все не просто, і ми ще не готові до франчайзингу, вирішив не продавати франшизу. На той момент все скасував і сказав перед своїм виступом, що я передумав, що відклав продаж франшизи на не визначене час», - ділиться Ігор Сухомлин, власник кав'ярень Чашка Espresso Bar.

«Чашка» Фото команди «Чашки»

Ідеально приготована і свіжообсмажена кава - релігія "Чашка Espresso Bar". Також заклад пропонує різноманітні сніданки, сендвічі, салати, супи, смачні десерти та ін. Для відкриття кав’ярні підприємцю потрібно 2,5-3 місяці.

«Потім пройшов рік, ми відкрили новий заклад на Бессарабці в Києві, і люди знову почали нас атакувати щодо франшизи. У той час ми проводили «Ресто Кемп», такий піонерський табір для рестораторів, організаторами якого являємось. Захід відбувався в Одесі. До мене одночасно підійшло відразу 5 осіб щодо франшизи: двоє з Казахстану, і три підприємця із України. І в той момент я зрозумів, що потрібно приймати рішення і реалізовувати франшизу, так як це хороший товар, але може перегоріти. Ми тут же запросили фахівців, які провели нам установчу сесію про те, з чого потрібно стартувати у франчайзингу та підказали, як правильно описувати франшизу та інші важливі моменти. Далі ми призначили керівника франчайзингового проекту і півроку дуже докладно описували всі бізнес-процеси, також формували і допрацьовували наш брендбук. Через сім місяців ми продали першу франшизу в Черкаси, яка показує гарні результати і є успішною», - продовжив Ігор Сухомлин.

Мережа еспрессо-барів «Чашка» - це мережа демократичних кав'ярень з доброзичливим, трохи гучним сервісом, відмінним дизайнерським інтер'єром, зі свіжообсмаженою кавою за доступною ціною. «Що до планів на майбутнє, то незабаром ми плануємо додати ще один формат кав'ярні, який розробляємо і скоро представимо на ринку. Це малобюджетне заклад, який актуальний у наш час, так як буде мати менший поріг входу на ринок. Також через місяць я буду виступати на РестоПрактиках у Казахстані (Алма-Ати) і планую представити франшизу «Чашки». Нам дуже цікавий цей ринок», - додав Ігор Сухомлин.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Франчайзинг атакував «Чашку»

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank