Четвер
19.03.2015
Польська мережа відкрила Мальту, а в 2016 році планує зайти на ринок України
 

Завданням індустрії розваг є створення відповідних умов для повноцінного відпочинку людини, так як він є не менш важливим, ніж праця. Індустрія дозвілля у сучасному світі складає щорічний дохід більше 150 мільярдів доларів. Польська компанія STAGEMAN є лідером організації дозвілля у Європі та активно розвивається у Словаччині, Чехії, Литві, на Мальті та інших країнах. У 2015 році планує відкрити філії у Німеччині та Туреччині.

«Цього року ми відкрили новий офіс STAGEMAN на Мальті. І прийняли рішення розширювати нашу мережу, можливо більш повільно, але з більш якісною роботою на місцевих ринках. Мальта - це 8 країна, в якій ми відкрили офіс і зараз активно працюємо. В даний час ми є однією з найбільших європейських компанії, які займаються відпочинком, анімацією. У наші плани на 2015 рік входить развиток мережі і збільшення контрактів з великими готельними мережами. Ми також плануємо опублікувати нашу E-книгу про анімацію на п'яти мовах: польській, англійській, словацькій, іспанській та чеській», - говорить Якуб Базек, генеральний директор польської компанії Stageman Group.

Stageman опублікувала одну з перших книг у Європі про анімацію, а також зробила декілька публікацій у цій галузі. Робота компанії координується Якубом Базеком, який вважається провідним європейським експертом із організації дозвілля. Крім організації відпочинку, Stageman пропонує оригінальні практичні та творчі семінари з його організації, яких немає у інших гравців галузі. Серед клієнтів Stageman такі всесвітньо відомі компанії, як McDonald's, Walt Disney, The Spanish Government, Carrefour, Coca-Cola, Castrol, Orange, Adidas, Endemol, Neckermann, Thomas Cook, Play, Ford, Greenpeace, Auchan, KIA, Embassy of Israel та інші.

«У 2016 році ми готові вийти на ринок України, але поки ще не знайшли хорошого кандидата, майбутнього партнера. До нас надходять заявки від українських підприємців, але деякі з претендентів, на жаль, погано ознайомлені з нашою діяльністю, а деякі - писали нам листи українською мовою, а так як ми її не знаємо, то не можемо познайомитися з претендентом якісно. Більш того, нам потрібно буде співпрацювати і спілкуватися часто, тому дуже важливо для майбутнього франчайзі добре знання англійської мови. Наше прохання до українських підприємців, яких цікавить дана ніша, писати і телефонувати англійською», - ділиться Якуб Базек.