Франчайзинг Alessandro

Середа
18.03.2015
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
 

Перший салон мережі Alessandro в Україні було відкрито в 1995 році. Партнерами мережі є німецька торгова марка «Alessandro» та компанія Alessandro International. На сьогоднішній день в Україні працює три власних салону краси Alessandrо, які розташовані в центрі Києва. Керівництвом компанії було прийнято рішення розвивати мережу по франчайзингу. «Минулого року було прийнято рішення розвиватися по франчайзингу з метою розширення мережі Alessandro. Протягом декількох років ми плануємо охопити Київ і міста-мільйонники. Вартість франшизи буде прораховуватися для майбутніх партнерів індивідуально, а на відкриття салону потрібен час від двох тижнів до місяця», - поділився Андрій Солуянов, представник мережі салонів краси Alessandrо.

Alessandro International має власні заводи і численні наукові та виробничі лабораторії. Все виробництво знаходиться на території Німеччини. Компанія виробляє кілька тисяч тонн гелів на рік. Виробництво і якість виробленої продукції контролюється висококваліфікованими фахівцями: хіміками, технологами, що забезпечує незмінно високу якість продукції. Крім того, вся продукція, яка використовується у салонах краси Alessandro пройшла тестування в Інституті мікробіології НАН України.

«Використовуючи можливість франчайзингу, підприємець може відкрити салон краси з відомим ім'ям і багаторічною репутацією. Купівля франшизи для відкриття власного салону краси вірне рішення для підприємця у тому випадку, якщо він зацікавлений ​​в отриманні готового бізнесу під відомим брендом без додаткової переплати. Для нас важливо, щоб майбутні партнери стали частиною нашої команди і дотримувалися високих стандартів компанії. Так як сьогодні «Alessandro» - це мережа салонів краси бізнес-класу з більш ніж десятирічною історією. Наші партнери німецька торгова марка «Alessandro», компанія Alessandro International», - розповідає Андрій Солуянов.

Компанія Alessandro International налічує 21 рік успішної роботи і є тричі лауреатом престижної світової премії в області індустрії краси Beauty Awards за 1997, 1998 і 2000 рр. У Європі компанія має вищі досягнення у косметичній галузі: нагороджена званням Nagelqueen ("Королева нігтів"), яке присвоює незалежна комісія і журнал VOGUE, а також престижною премією журналу Cosmopolitan - PRIX de Beaute (2002р).


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності