09.03.2015

За межами звичайного

Українській франшизі потрібна адаптація, щоби розширити горизонти та вийти на ринок Европи

Багато українських підприємців вважають, що вийти на ринок Європи досить складно, практично неможливо, своєю думкою з цього приводу поділився Артурс Бейерс, який відвідав цього року виставку «Франчайзинг 2015»

Артурс Бейерс Фото Артурса Бейерса

Артурс Бейерс - президент компанії Francorp Baltic, яка є однією з найбільших франчайзингових консалтингових компаній у Балтійському регіоні. ...

— Артурс, яким Ви бачите взаємо співробітництво з Україною?

— Історично українські франчайзери були більш сфокусовані на російському, білоруському та молдовському ринках. У силу різних факторів ситуація змінилася і тепер вони повинні переорієнтуватися на інші ринки. У числі найбільш популярних нових ринків - ринки Латвії, Литви, Естонії та Польщі, в основному через три фактори: відстань, менталітет та мова. Проте вийти на ці ринки - завдання не з легких через більш високі стандарти та більш строге регулювання, яке існує у Європі. Перед продажем франшизи на європейський ринок, рекомендую поспілкуватися з консультантами по франчайзингу в країнах Європи, наприклад, такими як Francorp Baltic, провести аудит існуючої франчайзингової концепції та документів.

— Які франчайзингові галузі найбільш користуються попитом у країнах Балтії?

— Одними з найпопулярніших секторів франчайзингу на ринках Балтії є сектори громадського харчування, роздрібної торгівлі та сфери послуг. Але франчайзерам із інших галузей бізнесу теж будуть раді.

— Що ви можете порадити українським підприємцям?
— Олександр Грехем Бел якось сказав: "Якщо одні двері закриваються, то відкривається інші, але ми так довго і з жалем дивимося на зачинені двері, що не бачимо ті, які відкриваються для нас". Я хотів би надихнути українських франчайзерів не стояти занадто довго біля зачинених дверей (наприклад, біля дверей російського ринку), але йти далі і відкривати інші (наприклад, двері Латвії, Естонії, Литви, Польщі чи будь-яких інших ринків).

— Європейський ринок, у тому числі Балтії, переповнений франчайзинговими пропозиціями, чому українські франшизи можуть бути цікавими? І, чи планують балтійські франчайзери виходити на ринок України?

— Для франчайзерів Балтії український ринок дуже привабливий, тому що Україна знаходиться дуже близько і це велика країна. Балтійські франчайзери готові виходити на ринок України. А для франчайзерів України європейський ринок також привабливий. Європа вітає усі унікальні та інноваційні концепції франшизи, і не має значення - поставляються вони з України чи будь-якої іншої держави.

Щодо Francorp, то впродовж більш ніж 39 років компанія розробила понад 2000 повних програм франшиз та працювала з 10000 компаній, допомагаючи їм у досягненні своїх цілей, у розширенні та розвитку. Заснована для підприємців, Francorp надає понад 70 різних послуг по відношенню до франчайзингу і дозволяє франчайзерам придбати все в одному місці - стратегічне планування, відповідності, операції, маркетинг, продажі та навчання. Були розроблені франшизи для таких компаній, як BP/Amoco, Shell, AM/PM Mini Market, Blockbuster Video, Culver's, Jimmy John's, Sharper Image, Dippin 'Dots, KFC, Krystal Hamburgers, Nathan's Famous Hot Dogs, Holiday Inns, Omni Hotel, Buffalo Wild Wings та багатьох інших.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
За межами звичайного

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank