02.03.2015

Підбиваємо підсумки

З 25 по 27 лютого в КиївЕкспоПлазі відбулася 11-а міжнародна виставка "Франчайзинг 2015"

Отже, франчайзингова подія, всупереч складній геополітичній ситуації в Україні, відбулася. Звичайно, її масштаби та рівень не ті, що хотілося б бачити, але по атмосфері подібної не було. Цікаво було спостерігати за живим, активним спілкуванням між експонентами та відвідувачами. Вони домовлялися про взаємо співробітництво та партнерство, ділилися досвідом та баченням розвитку бізнесу в Україні саме у наш непростий час.

Франчайзинг 2015 Фото виставки "Франчайзинг 2015"

Відвідувачі цікавилися пропозиціями ринку і задавали цікаві для них питання франчайзерам. Багато з них були вперше на виставці в пошуках франшизи, і вважають франчайзинг гарною можливість для себе відкрити власну справу.

"Виставка більш ніж виправдала себе. Після її завершення ми плануємо відкрити 10 офісів у таких містах, як Хмельницький, Дніпропетровськ, Вінниця, Сєвєродонецьк, Чернігів, Харків, Калуш та Ужгород. Деякі з майбутніх франчайзі після виставки одразу відправилися на пошуки приміщення під офіс. Також з'явились потенційні партнери покупки майстер-франшизи", - ділиться враженнями Вікторія Коваль, заступник директора з розвитку мережі агентств «СОНАТА».

Франчайзинг 2015

"Виставка відбулася. Багато корисної інформації та ділових контактів. Основна відмінність від інших подібних заходів тим, що представлені найбільш стійкі франшизи, перевірені кризою, пристосовані до поточної ситуації. Нашу франшизу вважаю найбільш доступною пропозицією на цій виставці", - вважає директор мережі «Крила», Олексій Попов.

У рамках виставки "Франчайзинг 2015" експерти в сфері франчайзингу консультували з найактуальніших питань: як правильно вибрати франшизу, коли час розвиватися по франчайзингу, як вивести бізнес за кордон та багатьом іншим. У спікер-зоні всі три дні було багатолюдно. Проводилися бізнес-семінари, лекції, і майстер-класи. Обговорювалися такі теми, як «Захист прав інтелектуальної власності українських підприємств при виході на ринок ЄС», «Що дала криза українському франчайзингу», «Стратегія розвитку франчайзингового бренду» та ін.

франчайзинг 2015

"Нам здається, що цей захід бажано проводити у п'ятницю-суботу, щоб у людей, які мають основну роботу, але планують відкрити бізнес, була можливість прийти. Дивно, що деякі відвідувачі, які цікавляться франшизою, погано розуміють, що таке франчайзинг, та дехто вважає, що за них все зробить франчайзер", - озвучив думку Ярослав, керівник компанії Escape Quest.

Також виступав львівський ресторатор і перший український франчайзер Марк Зархін з темою "Ребрендинг ресторанної франчайзингової мережі. Хірургія чи терапія? Власний досвід». Історією успіху мережі натуральних та екологічно-чистих продуктів "Еко-Лавка" ділився співзасновник і директор з розвитку Олександр Петренко. Почесний гість з Латвії, президент компанії Francorp Baltic Артурс Беерс розповідав про те, як продати франшизу на європейські ринки. Також взяло участь багато інших цікавих спікерів.

"Вважаю, що для франчайзерів виставка є вдалою. Не зважаючи на ситуацію, яку ми маємо, у підприємців є гроші, які вони хочуть інвестувати в бізнес. Після спілкування з франчайзерами, склалося враження, що у них були двоякі очікування від заходу, але вони залишились задоволеними результатом, бо прийшла їхня цільова аудиторія. На виставку приїхало багато підприємців з різних регіонів України. Варто відзначити, що сьогодні виграють франчайзери, які є виробниками вітчизняних товарів: вони конкурентоспроможні та можуть запропонувати вигідну ціну ", -  поділилася Юлія Геращенко, директор компанії PROFIT system.

Перед нами завжди є вибір: або нічого не робити і нарікати, або шукати вихід, об'єднуватися і йти вперед.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank