23.02.2015
«Тестовъ» у чотирьох форматах
Компанія пропонує декілька форматів та низький паушальний внесок для першого франчайзі
Нещодавно на українському ринку громадського харчування у місті Харкові з'явилася пирогова «Тестовъ» і на сьогоднішній день почала розвиватися по франчайзингу. Для першого франчайзі компанії паушальний внесок складе 15 тисяч доларів. Співпраця з родиною «Тестовъ» можлива також на партнерсько-інвестиційних відносинах з наданням права ексклюзивного використання ТМ у своєму місті, тобто на ринку конкретного міста.
Для підприємців, які мають бажання розвиватися та інвестувати, але не вирішується створювати власний бізнес в громадському харчуванні з нуля, інвестиції у відкриття закладу «Тестовъ» складуть 100 тисяч доларів. Роялті - 5%.
Компанія перенесла, відродила, зберегла і зберігає старослов'янські сімейні традиції древніх часів. Тому партнер-франчайзі пирогової може бути тільки людининою з духовними переконаннями. «До вибору партнера ми підходимо дуже вимогливо. Перш за все, для нас важлива якість і місце приміщення для закладу. Воно повинно знаходитись у центрі міста, у старовинній будівлі і бути не меншим ніж 150 кв.м. Необхідно, щоб майбутній франчайзі постійно брав участь у процесі роботи закладу. Також дуже важливим моментом для нас є цінності і принципи партнера. У наших закладах на високому рівні сімейні цінності, немає нічого аморального, ніхто не курить і не вживає спиртне. Так як ми хочемо працювати з франчайзі в довгостроковому періоді, то підходимо до цього питання дуже серйозно», - говорить Олена Венікайтене, керівник пирогової «Тестовъ».
Пирогова «Тестовъ» випікає 60 видів пирогів і працює у 4 форматах: у форматі закладу з баром, магазину та замовлення з собою, доставки цілих пирогів і фірмових морсів, а також у форматі магазину оригінальних брендованих подарунків ручної мануфактури з асортиментом, що постійно оновлюється, де можна підібрати ексклюзивний подарунок собі і близьким. «Ми маємо не просто ресторанний бізнес, а унікальну концепцію, яка вміщує 4 формати діяльності. Аналогів в Україні ще немає. Є подібний заклад, але він не український і зовсім інший. Наша гнучка бізнес-схема, побудована на оригінальному продукті і працює у 4 бізнес-форматах з широко орієнтованою, доступною ціновою політикою", - вважає Олена Венікайтене.
«Тестовъ» у чотирьох форматах
Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.
Форум 293 теми, 1171 коментарів, 284 учасникі- Нові умови OSKO 190 коментарів останній: 06.05.2013
- форнетти 124 коментарі останній: 21.07.2015
- Открытие СТО. Бизнес-план 3 коментарі останній: 20.11.2017
- Country Chicken нацелен на СНГ 55 коментарів останній: 21.06.2013
- KFC ищет партнера в Украине 23 коментарі останній: 14.08.2013
- LESS SPOON - в HoReCa 24 коментарі останній: 10.02.2012
- DeSheli - осторожно, мошенники! 22 коментарі останній: 17.08.2016
- Сладкие орешки? А, может, Сладкий миндаль? 22 коментарі останній: 17.01.2012
- Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план. 1 коментар останній: 02.04.2018
- Алден-Вет кожного разу трохи інакша 27 коментарів останній: 26.09.2016