17.02.2015

Франчайзингові «Крила»

Бізнес з можливістю розвиватися на віддалених ринках та при різних умовах

Франчайзинговий проект «Крила» було запущено на початку цього року, після того, як бізнес модель була перевірена на 4-ох власних ресторанах мережі. Працюючи над удосконаленням технологічного процесу, стандартів і процедур, вдалося створити бізнес-модель, пристосовану до реалій роботи у країнах СНД. Сьогодні компанія займається реєстрацією торгової марки в Росії, Білорусії та Казахстані.

Ресторан «Крила» Фото ресторану «Крила»

Концепція ресторану «Крила» - це поєднання крилець та бургерів, а також третього основного продукту - суші, що для українських фаст-фудів є новизною.

«Розпочавши активну роботу з інвестиціями, нам вдалося їх істотно зменшити. За допомогою українських інженерів, спеціально під нашу мережу було створено вітчизняний аналог західному обладнанню, що дозволило істотно знизити його вартість. Тобто ми розробили спеціальний пакет устаткування, який на 90% складається із вітчизняного обладнання, що дозволяє відкривати ресторан при інвестиціях від 450 тис. грн. Низький рівень інвестицій, та вкрай економічна структура витрат, дозволяє забезпечувати прибутковість вкладень від 80% річних, залежно від локації», - розповідає директор мережі «Крила», Олексій Попов.

Особливість даного бізнесу полягає у тому, що більшість напівфабрикатів, які використовуються у закладах, компанія готова виробляти у власних ресторанах. А значить, є можливість розвиватися на віддалених ринках, та з різними умовами.

«Унікальність нашої бізнес-моделі в тому, що ми пристосовані до роботи не тільки з готовими напівфабрикатами, а у нас є можливість забезпечити себе сировиною у самих різних умовах. Нам вдалося вибудувати комбінований технологічний процес: ми частково використовуємо готові, високоякісні напівфабрикати, а частково виробляємо їх у наших ресторанах. Таке поєднання, дозволило нам досягти рекордного для фаст-фудів рівня собівартості (35%). Це в свою чергу, дозволяє досягати високої ефективності, навіть при відносно низьких продажах», - говорить Олексій Попов.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank