Вівторок
17.02.2015
Бізнес з можливістю розвиватися на віддалених ринках та при різних умовах
 

Франчайзинговий проект «Крила» було запущено на початку цього року, після того, як бізнес модель була перевірена на 4-ох власних ресторанах мережі. Працюючи над удосконаленням технологічного процесу, стандартів і процедур, вдалося створити бізнес-модель, пристосовану до реалій роботи у країнах СНД. Сьогодні компанія займається реєстрацією торгової марки в Росії, Білорусії та Казахстані.

«Розпочавши активну роботу з інвестиціями, нам вдалося їх істотно зменшити. За допомогою українських інженерів, спеціально під нашу мережу було створено вітчизняний аналог західному обладнанню, що дозволило істотно знизити його вартість. Тобто ми розробили спеціальний пакет устаткування, який на 90% складається із вітчизняного обладнання, що дозволяє відкривати ресторан при інвестиціях від 450 тис. грн. Низький рівень інвестицій, та вкрай економічна структура витрат, дозволяє забезпечувати прибутковість вкладень від 80% річних, залежно від локації», - розповідає директор мережі «Крила», Олексій Попов.

Особливість даного бізнесу полягає у тому, що більшість напівфабрикатів, які використовуються у закладах, компанія готова виробляти у власних ресторанах. А значить, є можливість розвиватися на віддалених ринках, та з різними умовами.

«Унікальність нашої бізнес-моделі в тому, що ми пристосовані до роботи не тільки з готовими напівфабрикатами, а у нас є можливість забезпечити себе сировиною у самих різних умовах. Нам вдалося вибудувати комбінований технологічний процес: ми частково використовуємо готові, високоякісні напівфабрикати, а частково виробляємо їх у наших ресторанах. Таке поєднання, дозволило нам досягти рекордного для фаст-фудів рівня собівартості (35%). Це в свою чергу, дозволяє досягати високої ефективності, навіть при відносно низьких продажах», - говорить Олексій Попов.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015