11.02.2015

Пральна з CleanOK

Мережа пралень самообслуговування почала розвиток по франчайзингу

Відкриття пральні самообслуговування - нова і цікава ідея для українського ринку. На відміну від Європи, де більшість місцевих жителів задовольняють свої потреби в пранні якраз у таких закладах, в Україні майже дві третини споживачів пральні - це студенти, інші клієнти - люди, які орендують житло або живуть у районах, де бувають перебої з водою. Якщо у людини є вдома пральна машинка, а двоспальна ковдра в неї не влазить, то вона так само можете стати клієнтом пральні самообслуговування.

CleanOK Фото CleanOK

Передбачувана сума інвестицій, при відкритті пральні: 25000 - 30000 доларів, порядка 70% з яких складе обладнання, що значно мінімізує ризики втрат вкладів. Передбачуваний термін повернення інвестицій 18-24 місяців у вигляді чистого прибутку.

Компанія CleanOK була створена наприкінці 2010 року. На даний момент працює три власних пральні, які розташовані в Києві в районі метро «Шулявська», де знаходяться студентські гуртожитки НАУ, КНЕУ та НТУУ «КПІ». Сьогодні на етапі запуску знаходиться четверта пральня. Новий об'єкт буде відкрито на Лівому березі. У планах компанії на 2015 рік активно розвивати мережу в Києві, а потім і в інших містах України, де є навчальні заклади, студентські містечка.

«Ідея відкрити пральню самообслуговування народилася завдяки інформації знайомих про потребу студентів, які живуть у гуртожитку, щодо прання. Звичайно, в будинках побуту є пральні, ще з радянських часів, але ми вирішили створити щось нове комфортне та сучасне. Поки цей ринок пустує, його як такого немає. Тому конкуренції побоюватися не варто. Головне - правильно вибрати місце для розміщення об'єкту. Наприклад, поруч зі студентськими або сімейними гуртожитками. Студенти, люди, які живуть у гуртожитках, у тому числі малосімейних, іноді орендарі квартир у господарів, а заодно кафе, бари, ресторани, готелі - все це потенційні клієнти майбутньої пральні», - ділиться Євген Ільницький, власник та керівник мережі пралень CleanOK.

На відміну від пралень старого зразка, в CleanOK клієнт платить фіксовану суму за одне завантаження машинки, незалежно від кількості речей. У цю вартість входить пральний порошок. Також у пральнях є прасувальна кімната. Клієнти можуть користуватися нею абсолютно безкоштовно, як бонус. Якщо людина в силу різних причин гладити не може або не хоче, то є можливість залишити речі адміністратору, і він перегладить усе за помірну плату, залежно від складності. 

CleanOK

Під час очікування прання в CleanOK можна подивитися телевізор, посидіти в інтернеті (в пральнях безкоштовний WiFi), випити чай-каву.

«Рішення розвиватися по франчайзингу ми прийняли у минулому році, а у 2015-му запустили франчайзинг. Дослідивши російський ринок, ми побачили, що таких мереж багато, і вони досить успішно працюють за франчайзинговою схемою більше 5-6 років, маючи по 20 і більше пралень. Ми вирішили, що і в Україні франчайзинг має величезний потенціал для розвитку», - продовжує Євген Ільницький. - Наш майбутній франчайзі - це, насамперед, партнер. Надійна та віддана своїй справі людина. Важливо, щоб людина була чесною, порядною, а також креативною і сміливою щодо інновацій у бізнесі. Звичайно ж потрібні управлінські навики, досвід у веденні бізнесу. Безумовно, це і фінансові вимоги. Кого-небудь брати у бізнес ми не будемо: обов'язково будуть проходити співбесіди з потенційним партнером і ретельно проводити відбір. Дуже важливі особисті якості людини і його цінності».

Клинок

У даному бізнесі є додаткові доходи. Франчайзі може збільшити свій прибуток за рахунок нарощування числа додаткових послуг. Наприклад, можна пропонувати клієнтам ополіскувач для білизни, організувати при пральні ремонт одягу або взуття та інше. Якщо число клієнтів зросте, можна запропонувати їм послуги хімчистки - укласти угоду з великою мережею хімчисток і отримувати 20-30% від суми замовлення. Також можна організувати послугу збору брудної білизни і доставки чистої кур'єром.

 «Варто сказати, що даний бізнес частково сезонний. Так як основним клієнтом є студенти, то 1,5-2 місяці влітку спостерігається невеликий спад. Але ми орієнтовані й на інші верстви суспільства, тому в цей період робимо акцент на інші наші послуги. Послуги пральні - це низько маржинальний продукт. Швидко заробити і розбагатіти маючи одну пральню не вийде. У той же час за більш ніж 4 роки роботи у нас не було жодного збиткового місяця і завжди з першого місяця роботи ми маємо стабільний, постійний зростаючий прибуток», - додав Євген Ільницький.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank