06.02.2015

Цілеспрямований Адмірал-С

Компанія налаштована протягом 2-3 років відкрити представництва в кожному місті України

«Адмірал-С» почав свою діяльність у 2007 році, як оптова компанія з продажу автозапчастин для легкових іномарок. Щоб збільшити швидкість поставки запчастин для СТО, було відкрито 2 філії. З 2011 року бувло запущено інтернет-магазин, а в 2013 році - відкрито новий інтернет-портал по роботі в автобізнесі. На сьогоднішній день компанія має 9 франчайзингових філій.
«Якщо у підприємця є свій автомагазин, СТО, або невелика оптова компанія, або він просто хоче відкрити свій бізнес, маючи досвід роботи, то його вже чекають у «Адмірал-С». Це готовий бізнес під ключ, з величезною базою постачальників (близько 6 млн. товарів), з постійно зростаючою відвідуваністю клієнтами сайту, з готовою обліковою програмою документообігу та програмою підбору запчастин, сучасною програмою логістики, що дає партнерам можливість самим розвивати і доповнювати сайт (своїми постачальниками, товаром, ідеями та ін.)», - говорить Віталій Петрушінець, засновник компанії «Адмірал-С».

«Адмірал-С» Фото «Адмірал-С»

Партнеру знадобитися приміщення (офіс) у місці, зручному для під’їзду клієнтів, із вивіскою над входом. Бажано, щоб поруч було скупчення СТО (це потенційні клієнти). Як варіант, можна орендувати офіс при СТО. Можливість якісного інтернету та постійного електроживлення приміщення. Звичайно ж потрібні комп’ютер, принтер, телефон та офісні меблі (стіл, стільці, шафа).

На думку експертів ринку, попит на автозапчастини залишається великим і продовжує зростати, оскільки збільшується кількість старих автомобілів. «Що потрібно власнику автомобілю? Підібрати запчастини на свою машину, отримати консультацію у менеджера, вибрати зручне місце (офіс), де їх можна забрати, і можливість їх встановити (СТО). Зараз автолюбителі не так охоче їдуть на офіційні СТО і вибирають більш прості та дешеві варіанти сервісу. Попит народжує пропозицію. Вже з'явилися і ще продовжують з'являтися безліч невеликих СТО гаражного типу з 1-2 підйомниками і відносно недорогим прайсом на свої роботи. Тільки в Києві з різних незалежних джерел їх налічується більше 2 тисяч об'єктів. По Україні - понад 10 тисяч. А всім СТО потрібні і автозапчастини, і клієнти», - продовжує Віталій Петрушінец.

У компанії «Адмірал-С» партнерів бачать автономними, процвітаючими бізнесами, яким вигідно працювати у системі партнерства. Партнери отримують свій сайт по автозапчастинам; підключену облікову програму; рекламну компанію з просування сайту і виведення його на перші місця; систему напрацьованих постачальників з хорошими умовами роботи та багато ін.
«Не скажу, що партнерові залишиться тільки приймати замовлення і рахувати гроші. Як і в будь-якому іншому бізнесі, тут потрібна велика постійна щоденна робота. Тут все має велике значення: як менеджери дадуть відповідь і проведуть консультацію клієнта; скільки буде залучено до роботи СТО; які терміни поставки запчастин на замовлення; які ціни на товар порівняно з конкурентами і таке ін. Бачите, нюансів багато. Якщо коротко сформулювати завдання інтернет магазину, то воно може звучати так: постійний пошук і залучення нових клієнтів; утримання та розвиток постійних клієнтів; забезпечення максимального сервісу за поточними замовленнями (правильний підбір, терміни поставки, ціни). Тільки тоді можливий успіх», - вважає Віталій Петрушінец.

Маржинальний прибуток франчайзі за роздрібними клієнта складе 25 - 33%, за оптовими 12 - 18%. Середній маржинальний прибуток 16 -20%. Окупність бізнесу приблизно через 2- 3 місяці, за умови системної ефективної роботи.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Цілеспрямований Адмірал-С

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank