П'ятниця
06.02.2015
Компанія налаштована протягом 2-3 років відкрити представництва в кожному місті України
 

«Адмірал-С» почав свою діяльність у 2007 році, як оптова компанія з продажу автозапчастин для легкових іномарок. Щоб збільшити швидкість поставки запчастин для СТО, було відкрито 2 філії. З 2011 року бувло запущено інтернет-магазин, а в 2013 році - відкрито новий інтернет-портал по роботі в автобізнесі. На сьогоднішній день компанія має 9 франчайзингових філій.
«Якщо у підприємця є свій автомагазин, СТО, або невелика оптова компанія, або він просто хоче відкрити свій бізнес, маючи досвід роботи, то його вже чекають у «Адмірал-С». Це готовий бізнес під ключ, з величезною базою постачальників (близько 6 млн. товарів), з постійно зростаючою відвідуваністю клієнтами сайту, з готовою обліковою програмою документообігу та програмою підбору запчастин, сучасною програмою логістики, що дає партнерам можливість самим розвивати і доповнювати сайт (своїми постачальниками, товаром, ідеями та ін.)», - говорить Віталій Петрушінець, засновник компанії «Адмірал-С».

На думку експертів ринку, попит на автозапчастини залишається великим і продовжує зростати, оскільки збільшується кількість старих автомобілів. «Що потрібно власнику автомобілю? Підібрати запчастини на свою машину, отримати консультацію у менеджера, вибрати зручне місце (офіс), де їх можна забрати, і можливість їх встановити (СТО). Зараз автолюбителі не так охоче їдуть на офіційні СТО і вибирають більш прості та дешеві варіанти сервісу. Попит народжує пропозицію. Вже з'явилися і ще продовжують з'являтися безліч невеликих СТО гаражного типу з 1-2 підйомниками і відносно недорогим прайсом на свої роботи. Тільки в Києві з різних незалежних джерел їх налічується більше 2 тисяч об'єктів. По Україні - понад 10 тисяч. А всім СТО потрібні і автозапчастини, і клієнти», - продовжує Віталій Петрушінец.

У компанії «Адмірал-С» партнерів бачать автономними, процвітаючими бізнесами, яким вигідно працювати у системі партнерства. Партнери отримують свій сайт по автозапчастинам; підключену облікову програму; рекламну компанію з просування сайту і виведення його на перші місця; систему напрацьованих постачальників з хорошими умовами роботи та багато ін.
«Не скажу, що партнерові залишиться тільки приймати замовлення і рахувати гроші. Як і в будь-якому іншому бізнесі, тут потрібна велика постійна щоденна робота. Тут все має велике значення: як менеджери дадуть відповідь і проведуть консультацію клієнта; скільки буде залучено до роботи СТО; які терміни поставки запчастин на замовлення; які ціни на товар порівняно з конкурентами і таке ін. Бачите, нюансів багато. Якщо коротко сформулювати завдання інтернет магазину, то воно може звучати так: постійний пошук і залучення нових клієнтів; утримання та розвиток постійних клієнтів; забезпечення максимального сервісу за поточними замовленнями (правильний підбір, терміни поставки, ціни). Тільки тоді можливий успіх», - вважає Віталій Петрушінец.

Маржинальний прибуток франчайзі за роздрібними клієнта складе 25 - 33%, за оптовими 12 - 18%. Середній маржинальний прибуток 16 -20%. Окупність бізнесу приблизно через 2- 3 місяці, за умови системної ефективної роботи.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016