29.01.2015

Нові вершини «Франс.уа»

У 2015 році компанія виходить на ринок Європи, а також країн СНД

У даний час в Україні відкрито 70 кав'ярень «Франс.уа», з яких 68 - партнерські об'єкти. Франшизу французької булочної-кав'ярні «Франс.уа» представляє компанія Fedets Family Bakery, національна українська мережа з виробництва та продажу високоякісної традиційної та французької випічки.
«Минулого року були відкриті торгові об'єкти в Дніпропетровську, Кіровограді, Запоріжжі, Харкові, Львові, Луцьку, Житомирі та Києві. У 2015 році компанія націлена виходити на ринок Європи, а також країн СНД. Перше відкриття за кордоном планується вже в травні 2015 року», - говорить Олександр Федець, керуючий власник компанії Fedets family bakery.

«Франс.уа» Фото «Франс.уа»

Асортимент «Франс.уа» це: більше 40 видів свіжої французької випічки, піца, сендвічі, хот-доги, французький хліб, ароматна заварна кава. Мережа «Франс.уа» працює виключно з українськими постачальниками продуктів.

У 2014 році асортимент продукції «Франс.уа» був розширений такими продуктами, як корзинка з сиром і вишнею, кошик з заварним кремом і гарбузом, а також із заварним кремом та абрикосом, колодязь із сиром та персиком, колодязь із заварним кремом і ягодами.  «Особливість бізнесу в тому, що продукція натуральна і випікається на місці. У виробництві ми використовуємо натуральний сир і фрукти, без барвників та консервантів, а також натуральний заварний крем і жельовані свіжозаморожені ягоди», - зазначає Олександр Федец.

Франс.уа

Також у продажу з'явився корисний обліпиховий чай і такий унікальний продукт, як круасан з сосискою і двома видами сиру.

Вартість франшизи «Франс.уа» складає від 500 доларів, а інвестиції для відкриття об'єкту (обладнання, ремонт, меблі, зовнішня реклама та ін.) - від 6000 доларів. Для розміщення торгової точки потрібно приміщення площею від 5 м2. Торгові точки можуть розміщуватися як всередині ТРЦ, так і на прилеглій території, у малих архітектурних формах та окремих приміщеннях.

Компанія уважно стежить за зміною ринку громадського харчування, тому створює нові бренди, а в цьому році була розроблена нова форма франшизи - «Франс.уа»-експрес.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank