Понеділок
26.01.2015
Підприємці, які приєднаються на початку розвитку франшизи PRATTA EXCLUSIVE, будуть мати певні привілеї
 

PRATTA EXCLUSIVE є офіційним ексклюзивним представником італійських марок Pratta і Loggia (декоративні та оздоблювальні матеріали), 3М (інструменти для оздоблювальних матеріалів). По франчайзингу компанія почала розвиток з 2014 року. Основна концепція франчайзингового пропозиції - право працювати під брендом PRATTA EXCLUSIVE, ведення бізнесу без початкових складських запасів для зниження підприємницьких ризиків та всебічна підтримка з боку компанії у вигляді навчання співробітників, і додаткових пільгових умов. Йдеться про роботу в середньому і верхньому цінових сегментах.

"Розвиток франчайзингу, як формату, ми розпочали минулого року, що логічно вилилося з спільної роботи з нашими дилерами. Перед нами постали завдання різкого зростання числа партнерів, стандартизація формату роздрібного салону і збільшення продажів, як наслідок. Ми взагалі ніяк не представлені на українському ринку, при тому, що виробництво в Італії входить до п'ятірки найбільших виробництв. Для франчайзі важливо бажання заробляти і бажання робити це чесно та відкрито», - коментує Олександр Грачов, представник франшизи PRATTA EXCLUSIVE.

Партнери компанії звільнені від щомісячних та початкових зборів, одноразово оплачується тільки мобільний комплект оформлення та обладнання для салону. Таким чином, досягається єдине інтер'єрне рішення і всі питання, пов'язані з мерчендайзингом у салонах партнерів. Щоб стати франчайзі компанії потрібно мати початковий капітал у розмірі вартості комплекту, торгове приміщення від 30 кв. м. і бажання довгострокового співробітництва і розвитку в своєму регіоні. «Для відкриття філії потрібно мати склад і час на доставку товару з Італії. Щодо витратам закупівлі товару на склад, то вони складають від 25.000 євро. Для салону ми плануємо робити комплекти, які коштують 2500 євро, а монтаж проводиться не більше ніж за 1 тиждень», - ділиться Олександр Грачов.

Переваги роботи з компанією PRATTA EXCLUSIVE - це максимальна знижка на продукцію, також «мобільність» комплекту обладнання, час на обладнання салону, ексклюзивні поставки в регіоні (при досягненні планових показників) і висока рентабельність бізнесу (від 50% на матеріалах). А також робота з персональним менеджером, консультації, безкоштовне навчання та багато ін.

«Особливість даного бізнесу в тому, що це в першу чергу не" box moving", а розтягнуті в часі продажі. Друга особливість - потрібно володіти смаком і тягою до прекрасного, щоб досягти успіхів у роботі з декоративкою. Цей продукт тісно пов'язаний із дизайном, і відповідно, потрібно враховувати модні тенденції у кольорі, архітектурі і т.д. Конкуренція є, але як я вже сказав - ми в п'ятірці найсильніших, і при виході на ринок, можемо дозволити собі знизити свою маржу, щоб забрати частку ринку. Тим, хто почне з нами працювати на початку, дістануться усі вершки», - підкреслив Олександр Грачов.


популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016