Доля підприємців у власних руках

Понеділок
26.01.2015
Час взаємодії, пошуку нових шляхів і можливостей для бізнесу
 

З одного боку, криза - це скорочення можливостей, а з іншого - відкриття нових ніш. На жаль, різко знижується ринок споживання, зменшується обсяг доступного капіталу для розвитку бізнесу, зростає невизначеність з приводу майбутнього, але кризова ситуація не може тривати вічно. І, як показують багато досліджень, на етапі виходу економіки з кризи ключову роль відіграє малий та середній бізнес: створюються нові галузі, змінюються правила ведення бізнесу і компанії об'єднуються. Про стан справ і своє бачення малого та середнього бізнесу в Україні поділився Віктор Іванович Лисицький.

— Вікторе Івановичу, які бізнес-галузі будуть більш популярними у нинішньому році?
— На це питання вкрай важко відповісти тому, що так звані реформи відбилися у законодавстві значною кількістю суперечливих норм. Тому навіть бізнеси, які працюють на добре сформованих, і в принципі стійких ринках, мають масу гострих питань до влади. Думаю, що бізнесменам, насамперед, потрібно змусити нашу владу прибрати численні ляпи в законодавстві. І якщо це вдасться зробити найближчим часом, то бізнеси, які працюють на широкого споживача, на споживчих ринках доб'ються певного успіху. І не варто цьому бурхливо радіти, тому що корінна помилка влади: ігнорування підтримки розвитку наших конкурентних переваг. І цю помилку вона не збирається виправляти. Дивує те, що влада не збирається серйозно удосконалювати кредитування бізнесів. Усі сподіваються на Нацбанк, але це не його завдання.
І не тільки тому, що центробанки розвинених держав не відповідають за це. Там тягар відповідальності лежить на виконавчій владі, бо вона, і тільки вона повинна створювати систему надійного захисту прав кредиторів - тобто, банків і вкладників банків. Немає виразної програми розвитку економіки.

— Що слід зробити бізнесменам, щоб у такий складний час зберегти команду і розвиватися?
— Потрібно поставити перед командою компанії завдання пошуку нових можливостей зростання. Підприємцям необхідно об'єднуватися і впливати на політику держави. Кожен законодавчий акт повинен обговорюватися і аналізуватися на предмет його впливу на малий та середній бізнес. У світі середній і малий бізнес при кризі та катаклізмах завжди реагує об'єднанням. Багато розвинених країн, такі як США, Німеччина, Франція та інші, запускали комплексні програми з розвитку та підтримки малого та середнього бізнесу. Прикладом тому є політика міністра економіки Німеччини (1949-1963) - Людвіга Ерхарда, коли під час занепаду економіки, держава всебічно сприяло розвитку і процвітанню дрібного і середнього бізнесу як одного з основних елементів соціального ринкового господарства, та через короткий час країна увійшла в десятку найбільш економічно розвинених країн світу.

— Які сьогодні в Україні є об'єднання малого та середнього бізнесу? Вони мають вплив на прийняття тих чи інших законів щодо бізнесу?
— Їх багато - не беруся характеризувати їхню діяльність. Про них рідко згадують, та й вплив не досягає мінімально необхідного рівня.

— Є такі сфери, які розвиваються завжди незалежно від того, складний або сприятливий час для підприємництва?
— Сфера споживання: їжа, одяг, комунальні послуги та ін.

— Чи вважаєте Ви франчайзинг, як один із шляхів розвитку бізнесу на даний момент у країні?
— Безумовно! Адже це цивілізоване запозичення чужого дуже корисного досвіду!


читати статті

Як правильно створити сайт для нового бізнесу? /03.03.2017

Про те, як вибрати IT-компанію і створити ефективний сайт, розповідає маркетинг-директор компанії Skywell Олексій Хохлов.

Біржова торгівля приносить до 500% річних /03.11.2016

Про те, чим торгівля на біржі краща бізнесу, і де їй навчатися розповів консультант з інвестицій в американські активи AFA Андрій Савенко.

Як підприємцю не стати боржником банку? /14.09.2016

Про те, як повинен вести себе бізнесмен, що не в змозі виплачувати кредит, розповів провідний юрист ЮФ Лекснавігатор Едуард Хмиров.

Чи подешевшає Туреччина для українців? /09.12.2015

Про нові напрями та вплив міжнародної ситуації на ринок туризму розповідає керівник групи розвитку франчайзингу Join UP! Костянтин Куліда.

Тенденції ринку дитячого одягу /22.05.2015

Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту

популярне на форумі

Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016