20.01.2015

Із Азії в Україну

Керівництво мережі Bubble Waffle планує розширити бізнес новими франчайзинговими напрямками

Вперше продукт Bubble Waffle з'явився на українському ринку у Дніпропетровську. «Свій шлях у сфері бізнесу я почав з 2008 року, коли моя дружина Марія розповіла мені про унікальні напої bubble tea, які так полюбилися їй під час життя в Нью-Йорку. Тоді ми і вирішили ризикнути і привезти їх в Україну. Відкривши точку продажу в торговому центрі Дніпропетровська, ми стали першовідкривачами продукту в СНД. Накопичивши великий досвід у сфері продажів їжі та напоїв, ми прийняли рішення не зупинятися на одному продукті і продовжували досліджувати світові напрямки стріт-фуду. Нашим новим відкриттям під час подорожі по Азії стала Bubble Waffle - продукт, який вже 65 років користується великим попитом у Гонконзі. Ми полюбили його і вирішили поділитися ним з жителями СНД», - розповідає приватний підприємець Олег Сабсай.

Bubble Waffle Фото Bubble Waffle

Після запікання Bubble Waffle згортається одним з трьох способів. Далі клієнту надається можливість на свій смак урізноманітнити Bubble Waffle додатковими топпінгами: вершки, сиропи, згущене молоко, Nutella, мед та ін. Меню-конструктор дозволяє клієнту пробувати нові смаки і експериментувати.

Bubble Waffle являє собою вафлі з 30 кульок, що з начинкою всередині. Начинки можуть бути як солодкими: банан, малина, сникерс, курага, чорна смородина, шоколад, горіхи та багато інших наповнювачі, так і солоними: сир, шинка, гриби і навіть водорослі норі. А тісто представлено трьома видами: ванільне, какао і солоне. Франшиза ТМ Bubble Waffle - це спеціально розроблена концепція і візуальне оформлення точок з продажу. Більше 90% інгредієнтів, необхідних для приготування Bubble Waffle, франчайзі мережі закуповують у місцевих постачальників. 

«Ми бачимо великі перспективи розвитку даної франшизи, так як це новий і дуже смачний продукт, формат якого робить його привабливим для франчайзі, які бажають відкрити невелику крапку в ТРЦ, так і для підприємців, які бажають відкрити заклад 30-50 м.кв. чи торговельну мережу у своєму місті», - продовжує Олег Сабсай.

Відкриття торгової точки Bubble Waffle під ключ коштуватиме майбутньому франчайзі від $11000 до $ 16000. Ця сума включає вартість франшизи, вартість виготовлення торгової точки, закупівля додаткового обладнання та інвентарю, а також первинна закупівля інгредієнтів для приготування 500 Bubble Waffle і друк рекламних матеріалів за ескізами компанії. Рентабельність цього бізнесу становить понад 400%, а окупність - від 4 до 12 місяців.

«У наших планах запуск нових цікавих гастрономічних напрямків франшиз. Це дасть можливість нашим франчайзі розширювати бізнес новими франчайзинговими напрямками нашої мережі, радуючи покупців і примножуючи власний прибуток», - говорить на завершення Олег Сабсай.
 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank