17.01.2015

Кращі серед кращих

Оголошено рейтинг найуспішніших американських франчайзерів

Щороку Entrepreneur публікує рейтинг франчайзерів «Franchise 500» (www.entrepreneur.com). У нього входять найуспішніші американські компанії, які протягом року змогли досягти гарних результатів на внутрішньому і зовнішніх ринках. Перше місце посідає мережа готелів Hampton. Також в десятку лідируючих компаній увійшли: Anytime Fitness, Subway, Jack in the Box, Supercuts, Jimmy John's Gourmet Sandwiches, Servpro, Denny's, Pizza Hut, 7-Eleven. Коротко поділимося про досягнення кожної з них.

готель Hampton Фото готелю Hampton

Перший Hampton був відкритий у 1984 році (Мемфіс, штат Теннессі). Сьогодні ж мережа присутня у 16-ти країнах світу і нараховує майже 2 тис. готелів. Останні п’ять років Hampton Hotels, яка поставила культуру обслуговування на перше місце, вже чотири рази очолювала рейтинг Franchise 500.

 Свій розвиток по франчайзингу компанія Anytime Fitness почала в 2002 році, а сьогодні має мережу по всьому світу. Кількість її філій перевищує 3000 точок. Anytime Fitness вже сьомий рік поспіль відкриває більше 300 нових філіалів. Отже, мережа посіла друге місце у рейтингу. Третє, почесне місце дісталося компанії Subway. Цифра діючих ресторанів мережі дорівнює 42920 ресторанам у 107 країнах. Компанія швидко розширюється на міжнародних ринках і в нетрадиційних локаціях.

Сьогодні франчайзі Jack in the Box володіють 80% мережі, що складається з 2250 закладів. Компанія зберігає популярність після 63 років існування і постійно дивує нововведеннями. Jack in the Box пропонує меню, яке включає такі позиції, як тако і Егг-роли. Четверте місце у рейтингу.

Мережа перукарень Supercuts стала активно розвиватися у 2012 році, коли у неї з'явився новий президент і керуючий директор. Фокус змістився на розширення присутності бренду. За останні 12 місяців у мережу увійшли 144 нових франчайзі, і відкрилися 124 нових салони. Кількість перукарень мережі досягла 2500 точок. Тому Supercuts на п'ятому місці серед лідерів.

Що до Jimmy John's Gourmet Sandwiches, то основна ставка компанії робиться на швидкості обслуговування: сендвічі готові буквально через кілька секунд після замовлення. При цьому компанія стабільно зростає: було відкрито 300 нових точок. На даний момент мережа складається з 2,1 тис. фаст-фудів. Важливо те, що 80% зростання компанії забезпечують старі франчайзі, які продовжують інвестувати у відкриття нових точок.

Сьоме місце в рейтингу займає Servpro, що займається клінінгом і усуненням наслідків природних катастроф вже більш ніж 46 років. Франшиза складається з 1700 точок. У минулому році компанія випустила нові інструменти для франчайзі: DryBook - програмне забезпечення, яке дозволяє слідувати стандартам індустрії та аналізує роботу техніків; Here to Help Connection - веб-сайт, який систематизує дані DryBook у реальному часі і дозволяє власникам будинків стежити за реставрацією їх власності.

Denny's у свій бренд привнесли гумор: запустили анімаційні мультфільми в мережі, що ілюструють пригоди Яйця, Млинця, Бекона і Сосиски під назвою «Великий шум» (The Grand Slams). У своїй точці в Манхеттені ресторан пропонує Grand Cru Slam за $300: сніданок на двох з пляшкою Dom Perignon. А в партнерстві з Atari Denny's запущено ремікс-меню - сніданки за мотивами класичних відеоігор. Denny's - на восьмому місці.

Дев'яте і десяте місця у Pizza Hut і 7-Eleven. Серед франшиз мереж піцерій швидкого обслуговування у світі Pizza Hut - найбільший гравець. Мережа займає більше 15% ринку піци в США. У минулому році компанія була сконцентрована на моделі маленьких піцерій «на винос», відкривши 100 подібних нових точок у США та 300 - у світі. 7-Eleven має 54500 працюючих магазини по всьому світу. У 2014 році в США і Канаді відкрилося 330 нових точок. Стратегія 7-Eleven, що виходить за межі звичайних магазинів біля будинку, виправдовує: величезний асортимент недорогих, але фірмових якісних продуктів - від пива і вина до горішків і батарейок - став хітом споживачів.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank